Liek_ schreef:Ik had er nog geen seconde over na hoeven denken hoorDan maar geen zelfrespect
Eens kijken of Robbie net zo g**l in bed is als op het podium
woeiiii, bespeur ik hier een opgewonden persoon?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liek_ schreef:Ik had er nog geen seconde over na hoeven denken hoorDan maar geen zelfrespect
Liezel1 schreef:Liek_ schreef:Ik had er nog geen seconde over na hoeven denken hoorDan maar geen zelfrespect
woeiiii, bespeur ik hier een opgewonden persoon?
Kowloon1 schreef:omg hahaha
ik zou eerlijk gezegd denk ik niet toestemmen
al die belangstelling ...
bovendien word je zo als vrouw snel voor een slet aanzien
Silvaantje schreef:ik ben ook naar zn concert geweest maar ik blijf hem toch echt lelijk vinden
Silvaantje schreef:ik ben ook naar zn concert geweest maar ik blijf hem toch echt lelijk vinden
russel schreef:gruwel, gruwel, ik zou die kleffe afgebetennagelhandjes niet aan mijn geboortepak willen hebben hoor.
Liezel1 schreef:beetje jammer alleen dat je daarna nooit meer iets van hem hoort..
Meyke schreef:Liek_ schreef:Ik had er nog geen seconde over na hoeven denken hoorDan maar geen zelfrespect
amen
ik echt ook geen seconde!!
Meyke schreef:Liek_ schreef:Ik had er nog geen seconde over na hoeven denken hoorDan maar geen zelfrespect
amen
ik echt ook geen seconde!!
Liezel1 schreef:beetje jammer alleen dat je daarna nooit meer iets van hem hoort..
russel schreef:O Meyke, als ik naar je profiel kijk, lig ik blind. Denk je dat als het je pasfoto is, hij voor je zal kiezen?![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent misschien een hele mooie meid, maar als ik je profiel associeer...., lig ik blind
![]()
, ik hoop dat je me grapje kan waarderen.
Noukie schreef:lol
als wij elke avond een ander ne*ken dan hoor je er niemand over (nouja, alleen mn huisgenoten dan) en als hij het doet haalt het de krant