Luikse meisjes allebei dood gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue9

Re: 1 van 2 verdwenen Luikse meisjes gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 13:58

Fijn dat ze gevonden zijn!

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 13:59

walgelijk zeg! zo respectloos wat quillian al zei onder een putdeksel..om verdrietig van te worden

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:03

Wat een poedersuiker/vrouw! Ik stopte die levend onder een putdeksel! Maar nou maak ik me nog meer zorgen! Kan zijn de ze haar vermoord waren omdat ze te jong was voor.... Verdrietig

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:04

Niine schreef:

Sorry, maar lees jij wel ofzo?

Het arme kind is onder een putdeksel dood gevonden. En het maakt geen verschil of het een van de Luikse is, het is een KIND, dat DOOD onder een putdeksel lag. Echt diep diep triest vind ik dat

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:06

Ik zag het net op het nieuws... echt erg! En er is nu zeker geen hoop meer voor dat andere meisje (of ze moet haar zusje vermoord hebben maar dat lijkt me stug!)

die moeder moet eens flink gestraft worden hoe kun je die kinderen alleen op straat laten! Boos!

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:08

plien4tarzan schreef:
Niine schreef:

Sorry, maar lees jij wel ofzo?

Het arme kind is onder een putdeksel dood gevonden. En het maakt geen verschil of het een van de Luikse is, het is een KIND, dat DOOD onder een putdeksel lag. Echt diep diep triest vind ik dat

Jazeker, en als jij eens goed leest zie je dat er nog een reactie bij staat! En nog vind ik het fijn, en ik hoop dat je snapt dat het niet is omdat het leuk is maar voor de familie enzo! Wie weet wat ze er anders mee uit kunnen ahalen!! En ik vind het zeker erg begrijp me niet verkeerd, het s verschrikkelijk!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:09

Het lijkt me 'prettiger' om te weten dat je kind niet meer leeft, dan dat wanneer je kind nooit meer gevonden wordt en je levenslang in onzekerheid zit.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:10

Het lijkt me dat die vrouw door dit al flink gestraft is....

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:13

@niine: ik had je 2e post pas daarna gezien en ik ben het wel met je eens dat het fijner is als je weet wat er is met je kind (al hoor je liever dat ze nog leeft natuurlijk)
Maar dan alsnog kan ik weinig uit je posts opmaken.
Over welke vrouw heb je het nou? En wat te jong?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:16

Helaas, maar het was wel te verwachten dat ze niet meer leefde Scheve mond . Arm arm kind, en voor Nathalie zal er nu ook wel maar weinig hoop zijn. Wel vreemd dat de twee niet samen ergens gedumpt zijn, maar wie weet ligt Nathalie er ook wel niet gek ver vandaan.

Is Stacey trouwens het meisje waarvan de moeder veroordeelt was voor mishandeling en prostitutie, of was dat Nathalie?

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:17

Wat verschrikkelijk zeg. Alleen nu nog het andere meisje. Hoop dat ze die ook snel vinden, maar denk dat dat meisje ook niet meer leeft.

Ik snap niet dat er zulke mensen bestaan zeg

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:20

Jemig, wát afschuwelijk. Je vraagt je af wat zulke mensen bezielt om onschuldige kinderen van hun leven te beroven.
Ik hoop dat ze Nathalie vinden, maar ik denk idd dat zij ook niet meer leeft..

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:39

Tjah.. ze zullen wel binnenkort snel verder zoeken..
heb er geen woorden voor...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 14:41

xKatleentjex schreef:
Is Stacey trouwens het meisje waarvan de moeder veroordeelt was voor mishandeling en prostitutie, of was dat Nathalie?

Stacey was het meisje met het kortere donkere haar. Nathalie had lichter haar, blonder zeg maar.
Of het nou de dochter is van de veroordeelde moeder vraag ik me ook af Scheve mond

Ik hoop op een wonder, en dat Nathalie op de een of andere manier levend boven water komt. Of misschien ligt ze wel vlakbij waar Stacey gevonden is Scheve mond

Ik las trouwens dat de verdachte vent zijn haar en wenkbrauwen had afgeschoren om zijn uiterlijk te veranderen voordat hij werd opgepakt. Lijkt mij toch verdacht.

nogmaals, arme kinderen Scheve mond

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:53

de moeder van de kinderen krijgt maar 1 jaar gevangenis straf vanwege het mishandelen en verwaarloze van de kinderen. 1 jaar, ppffttttt die andere moeder heeft levenslang gekregen omdat haar kind dood is (levenslang lijden omdat een andere moeder niet goed voor jou kind zorgde, snappe jullie me)

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:19

Idd heel verdacht. Ook omdat het meisje vrij snel nadat ze verdween is vermoord, en die man een paar dagen spoorloos is geweest.

Echt verschrikkelijk dat je een kind zoiets aan kan doen! Zulke kleine onschuldige meisjes.....WAAROM?

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:22

Ik hoor net op tv dat het lichaam van het andere meisje waarschijnlijk ook gevonden is...

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:22

Iris_panta schreef:
Echt verschrikkelijk dat je een kind zoiets aan kan doen! Zulke kleine onschuldige meisjes.....WAAROM?

dat moet je maar aan die mensen vragen. voor mij blijft het een mysterie!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 15:23

Shaar schreef:
Ik hoor net op tv dat het lichaam van het andere meisje waarschijnlijk ook gevonden is...

echt waar?

zender?

Sapphire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:25

Sapphire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:26

Ook lijkje van Nathalie gevonden.

In Luik is nu ook het lijkje van Nathalie Mahy (10) gevonden. Ze verdween twee weken geleden samen met Stacy, die vanochtend werd gevonden. Het stoffelijk overschot van het tweede meisje werd gevonden in een afwateringskanaal van de Maas, niet ver van de plaats waar Stacy lag.

400 meter van café
Bij zoekwerken die de speurders vanochtend hebben uitgevoerd in een spoorwegberm in Luik werd toen onder een riooldeksel het lijk van Stacy Lemmens gevonden, het meisje van 7 dat meer dan twee weken geleden verdween. Stacy is met zekerheid vermoord.

Het lijkje van Stacy werd gevonden in een doodlopende straat, de Rue Macors, op 400 meter van het café waar ze voor het laatst gezien werd. Pas bij een tweede zoektocht, nadat het hoge gras gemaaid werd, deden speurders de akelige ontdekking.
Volgens de staat van het lichaam zou het meisje niet recent gestorven zijn, maar kort na haar verdwijning. Een autopsie moet daar verder uitsluitsel in brengen. De moeder van Stacy, Christiane Granziero, is intussen van het verschikkelijke nieuws op de hoogte gebracht.

Verdwenen op braderie
De stiefzusjes verdwenen twee weken geleden op een braderij in de wijk Saint-Léonard in Luik. De kinderen werden het laatst gezien in een café in de buurt. De politie zette de grote middelen in, maar geen enkel spoor leidde naar de vermiste meisjes.

In de zaak werd één hoofdverdachte gearresteerd, Abdallah Ait Oud. De man, die in het verleden veroordeeld werd voor zedenfeiten, houdt tot nu toe zijn onschuld staande.

Een bron dichtbij het onderzoek benadrukt dat de schokkende ontdekking van vandaag het resultaat is van de systematische zoekwerken in de wijk. De vondst zou dus niet het gevolg zijn van de laatste verhoren van Ait Oud.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 15:28

In luik is het lichaam van een tweede meisje gevonden, hoogstwaarschijnlijk dat van de 10jarige Nathalie die ruim 2 weken geleden verdween. Het lichaam van een jonger meisje werd vanochtend al gevonden. Dat is vrijwel zeker van de 7jarige Stacey, haar stiefzusje.

De lichamen zijn onder een riooldeksel gevonden, dichtbij de plaats waar Stacey en Nathalie op 9 juni verdwenen. In het gebied is vorige week ook al gezocht. Nu waren bosjes weggehaald waarna het putdeksel werd ontdekt en gelicht.

Speurders hebben de twee gevonden. De vondst is niet gebeurd op aanwijzingen van de verdachte. Dit wil niets zeggen.

bron: nos teletekst.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:28

Het moet je maar overkomen, dit is echt verschrikkelijk. Nu is het maar de vraag hoe ze gestorven zijn en door wie ze ontvoerd waren. Echt een horror-verhaal.
Dutroux kwam eindelijk wat op de achtergrond en nu dit...

Niniane

Re: Luikse meisjes allebei dood gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:30

OMG!! wat triest zeg!! het zou maar is met je eigen kinderen gebeuren Verdrietig

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:31

Het lijkt mij dat deze 2 meiden met een bekende meegegaan zijn.Als 1 van de twee meegenomen zou zijn zou de ander toch kunnen zorgen dat ze wegvlucht op het moment van ontvoering?Een man kan nooit tegelijk 2 meiden onopvallend meenemen.Of het zijn natuurlijk 2 daders geweest maar ik zou toch die meneer die als eerste verdacht is geweest nog maar eens aan de tand gaan voelen.Die arme kindertjes.......