Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noukie schreef:als alle wel-nederlanders nou eens gewoon eens gingen werken voor die miljoenen die ze verdienen?
Cruijff is maf aan het worden hoor, als 1 speler het hele elftal had kunnen redden, zegt dat dus duidelijk wat over de gehele selectie, en niet over Verdonk.
Toekie schreef:Mensen, maak je niet druk. Het is een column, daar staat wel vaker onzin in.
Bealy schreef:Toekie schreef:Mensen, maak je niet druk. Het is een column, daar staat wel vaker onzin in.
Precies, tel daarbij nog eens op dat het in de Telegraaf stond et voilà.
Neemt niet weg dat vriendje en ik vanochtend toen we het hoorden echt onwijs moesten lachen. Ongelooflijk zeg.
Even off-topic, maar dit is ook leuk:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Johan_Cruijff
Mzz_emmatje schreef:pff, sorry, kunnen we nu niet ophouden over Nederland?
We liggen eruit; volgende keer beter!
Daar is toch niks meer aan te doen..
Jennyzz schreef:Als hij echt zo'n sterke speler was dan was ie toch ook wel opgesteld bij Ivoorkust toen ie tegen Nederland speelde.
Esther schreef:En ik geloof dat ivoorkust met Kalou niet verder is gekomen dan de eerste ronde....
Adriana schreef:Euh Pluutje, het stond al vast dat hij naar Engeland zou gaan... dat kwam onbedoeld in het nieuws...
Dus er valt niks aan te genieten, ik ben blij dat hij niet in het team zat. Wat een gezever om niks, alleen het verbaast me dat we het er nog over hebben...
russel schreef:Had hij niet een slecht hart?Dus effe bleren op het veld is weer een brancard erbij??
russel schreef:Had hij niet een slecht hart?Dus effe bleren op het veld is weer een brancard erbij??