Lusitana schreef:Hij volgde geen raad op, hij wilde ze plezieren, want hij is, als gezegd, vooral ook in dienst van het publiek als entertainer.
Ik vind ook dat hij het niet had moeten doen, maar ik vind ook dat het publiek fout is om het te verlangen! Zij weten ook dat het verboden is!
In dienst van het publiek of niet, als het publiek iets onmogelijks vraagt moet hij dat niet doen. Ik vind ook dat het publiek hem niet moet aansporen iets illegaals te doen, maar vind het in eerste instantie de 'grootste' schuld voor Pedrito.
Citaat:
Maar, om even en ander deel op te pakken, vinden jullie zo´n festival om het geld bij een te krijgen, okee, of niet?
Ja hoor. Zoals ik al zei vind ik dat het publiek óók fout is geweest, dus zo kunnen zij hun steentje bijdragen.
@Justahorse: Ik denk niet dat het gaat werken om de boete nóg hoger te gaan maken. Waarschijnlijk heeft hij nu al de grootste moeite om het geld bij elkaar te sprokkelen, laat staan als het nog meer wordt. Op een gegeven moment kan hij daar echt niet allemaal meer via de legale weg aankomen... wie weet wat voor fratsen iemand uithaalt om aan geld te komen!