Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayusejuhh schreef:Dienie schreef:Mijn boktverslaving.......
Heel vaak heb ik al besloten om mijn boktverslaving te minimaliseren. Maar het lukt me niet. Ik heb een drang om iedere keer weer nieuwe berichten te lezen en reacties te plaatsen.
Wat ik ervoor laat ?? Het kost toch tijd wat ik aan andere dingen had kunnen besteden, zoals heel simpel gezellig samen TV kijken.
Wat ik ervoor doe ?? Als ik maar even tijd heb even Bokt checken, ben dus compleet verslaafd.
Hoe gaan jullie ermee om ??
* Kind in box benee zetten en dan vlug even kijken.
* ziet zelden tv.. nieuws of iets anders
* Gaat uitvluchten zoeken voor IRL vriendenals ik het over me boktmeeting heb of Boktdinnetjes
Dan zeg ik .. ja kennisen uit de tinkerwerled
Ze vinden het apart dat je dinnetjes heb op PC
* sochtends begint het al.
* smiddags gaat het verder
* En savonds zit ik . als ik thuis ben van de paarden . achter de pc te bokken
* neeeeeeeee ben niet verslaafd
Is er een
n inrichting die echt zwaar verslaafde bokkers kan helpen??heeft iemand voor mij het nummer/?
flicka schreef:En stalkers weten ook vaak dingen eerder............helaas
Lame schreef:flicka schreef:En stalkers weten ook vaak dingen eerder............helaas
Huh???
Wij stalken jou niet hoor
Cayusejuhh schreef:Dienie schreef:Mijn boktverslaving.......
Heel vaak heb ik al besloten om mijn boktverslaving te minimaliseren. Maar het lukt me niet. Ik heb een drang om iedere keer weer nieuwe berichten te lezen en reacties te plaatsen.
Wat ik ervoor laat ?? Het kost toch tijd wat ik aan andere dingen had kunnen besteden, zoals heel simpel gezellig samen TV kijken.
Wat ik ervoor doe ?? Als ik maar even tijd heb even Bokt checken, ben dus compleet verslaafd.
Hoe gaan jullie ermee om ??
* Kind in box benee zetten en dan vlug even kijken.
* ziet zelden tv.. nieuws of iets anders
* Gaat uitvluchten zoeken voor IRL vriendenals ik het over me boktmeeting heb of Boktdinnetjes
Dan zeg ik .. ja kennisen uit de tinkerwerled
Ze vinden het apart dat je dinnetjes heb op PC
* sochtends begint het al.
* smiddags gaat het verder
* En savonds zit ik . als ik thuis ben van de paarden . achter de pc te bokken
* neeeeeeeee ben niet verslaafd
Misser schreef:Wat ik ervoor laat? Vooral studeren.