Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juice

Re: Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 20:13

Dát bedoel ik idd Lauwi, dankje voor je antwoord....ik merk egwoon dat het mijn plezier in tv kijken beinvloed zo erg dat ie al 2 jaar de deur uit is.mischien heb ik het wel gewoon iet getroffen en trof ik steeds de verkeerde zenders?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:14

Ja, dat op MTV en TMF en The Box zou echt verboden moeten worden. De hele dag door van die negers met halfnaakte wijven in hun clip. Iedereen is ook dun daar en de 'dikkeren' worden bespot in de clips. Soort vorm van discriminatie. Maar die halfnaakte wijven mogen van mij echt opdonderen Scheve mond
Straks heeft het nog een voorbeeldfunctie voor de jongere doelgroep. Die zijn zo beïnvloedbaar dat het straks gewoon normaal wordt bevonden om er zo bij te lopen..

Juice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 20:16

_Marjolein_ schreef:
Straks heeft het nog een voorbeeldfunctie voor de jongere doelgroep.

dat is het al marjolijn daarom wilde de grotere politieke partijen ook in gaan grijpen, alleen is het niet haalbaar zeggen ze. De aanleiding was ook oa de vrijheid van het oprichten van de pedopartij,blijkbaar is het dus heel normaal dat er zo over sex wordt gesproken. zoiets hoorde je in de jaren 50 echt absoluut not.

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:23

Juice schreef:
Dát bedoel ik idd Lauwi, dankje voor je antwoord....ik merk egwoon dat het mijn plezier in tv kijken beinvloed zo erg dat ie al 2 jaar de deur uit is.mischien heb ik het wel gewoon iet getroffen en trof ik steeds de verkeerde zenders?

Als je je soort aan de clips op muziekzenders kijk je die toch gewoon niet? Op andere zenders kom ik rond normale tijdstippen niet zo zorgwekkend veel bloot tegen hoor... Ja, de callgirl reclames maar die vind ik niet vervelender dan de belspelletjes die zonder twijfel weer worden ingeschakeld zodra de blote vrouwen niet meer mogen... Het kan me geen ruk schelen welke van de twee er op is, ik zap ze allebei weg.
Wbt mannen in call'girl' spotjes, die zijn er wel degelijk. Ik kom elke vrijdag en zaterdagavond tijdens het zappen een man in een zwembad tegen, die heel verleidelijk vraagt of ik geen zin heb om met hem te bellen?

Ik denk dat een actie tegen het bloot op muziekzenders net zo weinig gaat uithalen als de vorige keren dat dat gedaan is maargoed, als jij zin hebt om je energie er weer in te steken.. Prima, mijn zegen heb je als ze in 'gewone' tv programma's en films nog maar bloot mogen.. Monsters ball is niks zonder de bankscène Clown

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:27

Juice schreef:

net was het nog een jaar :S

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:30

Gefrustreerd ofzo?
Aan de andere kant van de wereld worden jonge zeehondjes doodgeknuppeld en jij gaat actie voeren tegen zoiets? Rolleyes

Gelukkig bestaat er zoiets als de afstandsbediening.
Laatst bijgewerkt door Kikka op 26-06-06 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:33

Tja, aan de ene kant heb je wel gelijk; er zijn idd van die goedkope, 'blote' programmas en reclames waar je je vreselijk aan kunt storen, ik vind dat ook niks, maar ik ben dan wel weer zo nuchter: Als je het niet wil zien, kijk je toch gewoon niet Clown

Waar al dat bloot in die videoclips voor nodig is, tja ik vind dat ook niet echt een mooie ontwikkeling met het oog op de voorbeeldfunctie voor de jeugd, maarja: sex sells...

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:43

Je kan toch ook gewoon ff wegzeppen als je wat bloots ziet. Om daar nou meteen de tv voor de deur uit te doen, vind ik persoonlijk een beetje onzinnig.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:48

Juice schreef:

in je openingspost schreef je dat je al een jaar de tv de deur uit had gedaan. Verder neem ik je topic maar niet te serieus. Ik heb het idee dat je mensen in de maling neemt, want zoveel bloot is er niet op tv hoor, tenzij jij een schotel hebt en 24/7 voor sekszenders zit te turen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:53

Ik zie eigenlijk nooit bloot op tv Verward

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:54

Duszzzz.....blote mannen zijn wel goed?

Laten we eerlijk zijn, wij kopen geen nieuw merk deo omdat er een vrouwen bespringende halfnaakte man in de tv spot zit...mannen wel Haha!
Wij kopen wel DE koffie omdat je elkaar vind waar je DE drinkt Haha!
En het enigste wat in die spot uit gaat is de beste man zijn toupet, helemaal geweldig Knipoog

En ze kunnen best blote mannen na een bepaald tijdstip laten zien, maar ik ken maar weinig vrouwen die DAARvoor wakker blijven, mannen daarintegen.

Dat halfnaakte balletje trappen vind ik ook soft, vriendlief gelukkig ook, Temptation Islands vind ik goedkoop (vriendlief dus weer niet) en dan zap ik gewoon weer een rondje verder.

Koop gewoon weer een tv en kijk van half 6 tot half 7 Ally McBeal, daarna King of queens (niks leuks en bloots daaraan), daarna the Nanny die zo bloot is dat het lachwekkend is en daarna Dharma en Greg, haal in de pauzes een kop koffie/thee/fris, gooi er een wasje in of uit, ruim de vaatwasser in/uit, vertroetel je hubbie ne check je mailtjes en voila, geweldig leuk kijk en luister plezier Knipoog

Zoals ze vroeger al zongen, er zit een knop op de tv. (en afstandsbediening tegenwoordig)

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:10

Ik ben net langs 30 kanalen gezapt en geen bloot te bekennen, waar is dat al bloot dan?

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:13

chantal1 schreef:
Ik vraag me af waarom sommige vrouwen het er moeilijk mee hebben; bang dat die vrouwen mooier zijn, bang dat hun man die vrouwen mooier vind, onzeker?
Ik zap wel naar een andere zender als ik het zie maar om daar zo drastisch om te doen vind ik zelf ook overdreven en niet meer van deze tijd.
Er zijn overigens ook zenders als NGC, discovery en eurosport.

ja dit vraag ik me ook af.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:14

Ik denk dat het ons niet eens opvalt, maar dat TS zich bijvoorbeeld al stoort aan die ene reclame van dat drinken waar al die vrouwen om 2 van die nerds heen hangen. Zijn vrouwen in bikini, maar als TS dat al bloot vind... Ik vind het ook wel meevallen, het stoort me iig allerminst!

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:18

Sily schreef:
Duszzzz.....blote mannen zijn wel goed?

Laten we eerlijk zijn, wij kopen geen nieuw merk deo omdat er een vrouwen bespringende halfnaakte man in de tv spot zit...mannen wel Haha!
Wij kopen wel DE koffie omdat je elkaar vind waar je DE drinkt Haha!
En het enigste wat in die spot uit gaat is de beste man zijn toupet, helemaal geweldig Knipoog

En ze kunnen best blote mannen na een bepaald tijdstip laten zien, maar ik ken maar weinig vrouwen die DAARvoor wakker blijven, mannen daarintegen.

Dat halfnaakte balletje trappen vind ik ook soft, vriendlief gelukkig ook, Temptation Islands vind ik goedkoop (vriendlief dus weer niet) en dan zap ik gewoon weer een rondje verder.

Koop gewoon weer een tv en kijk van half 6 tot half 7 Ally McBeal, daarna King of queens (niks leuks en bloots daaraan), daarna the Nanny die zo bloot is dat het lachwekkend is en daarna Dharma en Greg, haal in de pauzes een kop koffie/thee/fris, gooi er een wasje in of uit, ruim de vaatwasser in/uit, vertroetel je hubbie ne check je mailtjes en voila, geweldig leuk kijk en luister plezier Knipoog

Zoals ze vroeger al zongen, er zit een knop op de tv. (en afstandsbediening tegenwoordig)

T.I. is gewoon lachen omdat een stel mafkezen die zich zonodig moeten bewijzen tegenover Nederland en België dat ze de relatie (meestal) niet in stand houden. Dus komisch.

Dat voetballen in lingerie.... leuk zeg....... gewoon tijdvulling (eerder verspilling als je ernaar kijkt).

Meer mannen bloot: Tja als het vrouwelijk publiek dat wilt, Minder naakte vrouwen mag ook gerust. Ik ben 's nachts vaak wakker en dan zap ik wel eens.... Nou Johnny, g**le w**ven. Godsallemachtig, kan er nix anders op. het enige wat dan nog een beetje interessant is is vaak discovery channel ofzo.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:19

Smurfie schreef:
ik heb voor sexlijn gewerkt haha

dat lijkt me echt lachen Tong uitsteken haha Clown

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:21

Tja John als ik jouw reactie zo lees is het niet echt opwindend, ik snap dan ook niet waar de TS zo mee zit...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:26

Relaxed schreef:
Zijn vrouwen in bikini, maar als TS dat al bloot vind...

Wordt lastig in de zomer Nagelbijten / Gniffelen Ik ga iig mn outfit niet aanpassen omdat sommige mensen dat te bloot zouden vinden..

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:28

Zoek een hobby ofso Scheve mond Kijk als ik ga opblijven tot weet ik hoe laat, ja dan zie ik ook allemaal half naakte vrouwen op tv. Boeiend als hun zich zo goedkoop moeten verkopen is hun probleem. Ik lach er alleen maar om Haha!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:32

Maar meer blote mannen mogen van mij wel hoor! Schijnheilig Vork

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:35

verootjoo schreef:
Relaxed schreef:
Zijn vrouwen in bikini, maar als TS dat al bloot vind...

Wordt lastig in de zomer Nagelbijten / Gniffelen Ik ga iig mn outfit niet aanpassen omdat sommige mensen dat te bloot zouden vinden..

Zalang je maar niet in een kort rokje op de fiets gaat zitten met een string ofiets eronder. Daar kan ik niet tegen als ik in mijn honda rijd. Leidt verschrikkelijk af Bloos Haha! Clown

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:43

John_1983 schreef:

Zalang je maar niet in een kort rokje op de fiets gaat zitten met een string ofiets eronder. Daar kan ik niet tegen als ik in mijn honda rijd. Leidt verschrikkelijk af Bloos Haha! Clown

Moet ik zeker overal lopend heen Haha! Ga met 30 graden geen lange broek aantrekken Tong uitsteken

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:48

Vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven, zenders zoals mtv, box en tmf kan je overslaan maar voor de rest is er overdag in mijn ogen weinig bloot te zien hoor, en wat dan nog? dr bestaat een "zapknop" op de afstandsbediening.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:50

Nieuwe slogan bedacht voor meer dan 30 graden: elke nederlandse meid.... in een habijt!!!! Zo goed John??? Lachen

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:18

Ik vind ook dat er niet extreem veel bloot is op tv. Daarbij, Het vrouwenlichaam is mooi, dat mag gezien worden toch! Lachen
(Mannen lichaam is ook mooi, mogen ze ook laten zien Tong uitsteken )
Zoveel bloot is er niet te zien overdag!
En het gaat erom hoe mensen ermee omgaan.
Bloot is bloot. Als je er allemaal dingen van gaat denken, dat het slecht is oid, ja dan geef je er zelf een draai aan.

En als je het niet wilt zien, zet je je tv op ned. 1,2 of 3 en dan zie je geen 1 borst of bloot been [...] .

[edit]: ik denk dat de 'grote' partijen zich beter kunnen inzetten tegen het vertonen van geweld en het extreme schelden wat je soms op tv ziet en hoort! Een lichaam is de natuur, extreem geweld en scheldpartijen worden overgenomen door kinderen en dát veroorzaakt problemen, en niet die blote borsten op tv!