Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marjolein_ schreef:Straks heeft het nog een voorbeeldfunctie voor de jongere doelgroep.
Juice schreef:Dát bedoel ik idd Lauwi, dankje voor je antwoord....ik merk egwoon dat het mijn plezier in tv kijken beinvloed zo erg dat ie al 2 jaar de deur uit is.mischien heb ik het wel gewoon iet getroffen en trof ik steeds de verkeerde zenders?
Juice schreef:Dát bedoel ik idd Lauwi, dankje voor je antwoord....ik merk egwoon dat het mijn plezier in tv kijken beinvloed zo erg dat ie al 2 jaar de deur uit is.mischien heb ik het wel gewoon iet getroffen en trof ik steeds de verkeerde zenders?
chantal1 schreef:Ik vraag me af waarom sommige vrouwen het er moeilijk mee hebben; bang dat die vrouwen mooier zijn, bang dat hun man die vrouwen mooier vind, onzeker?
Ik zap wel naar een andere zender als ik het zie maar om daar zo drastisch om te doen vind ik zelf ook overdreven en niet meer van deze tijd.
Er zijn overigens ook zenders als NGC, discovery en eurosport.
Sily schreef:Duszzzz.....blote mannen zijn wel goed?
Laten we eerlijk zijn, wij kopen geen nieuw merk deo omdat er een vrouwen bespringende halfnaakte man in de tv spot zit...mannen wel![]()
Wij kopen wel DE koffie omdat je elkaar vind waar je DE drinkt![]()
En het enigste wat in die spot uit gaat is de beste man zijn toupet, helemaal geweldig![]()
En ze kunnen best blote mannen na een bepaald tijdstip laten zien, maar ik ken maar weinig vrouwen die DAARvoor wakker blijven, mannen daarintegen.
Dat halfnaakte balletje trappen vind ik ook soft, vriendlief gelukkig ook, Temptation Islands vind ik goedkoop (vriendlief dus weer niet) en dan zap ik gewoon weer een rondje verder.
Koop gewoon weer een tv en kijk van half 6 tot half 7 Ally McBeal, daarna King of queens (niks leuks en bloots daaraan), daarna the Nanny die zo bloot is dat het lachwekkend is en daarna Dharma en Greg, haal in de pauzes een kop koffie/thee/fris, gooi er een wasje in of uit, ruim de vaatwasser in/uit, vertroetel je hubbie ne check je mailtjes en voila, geweldig leuk kijk en luister plezier![]()
Zoals ze vroeger al zongen, er zit een knop op de tv. (en afstandsbediening tegenwoordig)
Smurfie schreef:ik heb voor sexlijn gewerkt haha
Relaxed schreef:Zijn vrouwen in bikini, maar als TS dat al bloot vind...
verootjoo schreef:Relaxed schreef:Zijn vrouwen in bikini, maar als TS dat al bloot vind...
Wordt lastig in de zomerIk ga iig mn outfit niet aanpassen omdat sommige mensen dat te bloot zouden vinden..
John_1983 schreef:
Zalang je maar niet in een kort rokje op de fiets gaat zitten met een string ofiets eronder. Daar kan ik niet tegen als ik in mijn honda rijd. Leidt verschrikkelijk af![]()
![]()