Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oudehinken schreef:4 guppies in de auto. tjonge tjonge het wordt steeds gekker.
de boete vind ik wel tercht maar dat ie zo hoog moet zijn dat vind ik ontrecht je hebt toch geen misdrijf begaan.
oudehinken schreef:4 guppies in de auto. tjonge tjonge het wordt steeds gekker.
de boete vind ik wel tercht maar dat ie zo hoog moet zijn dat vind ik ontrecht je hebt toch geen misdrijf begaan.
Ylana schreef:Als het inderdaad waar is...; groot gelijk die boete!
Flurk schreef:Op de bon ga je niet alleen als je wuppies in de buurt hebt sommige agenten geven je ook een prent als je TomTOM te dicht bij de voorruit staat
Idooltje schreef:daantjuhhh schreef:En wat nou als door te weinig zicht een kindje doodrijdt?
Is dan 130 euro teveel?
Dat is onbetaalbare schade!
Dat is niet gebeurd.
Citaat:Wat denk je van auto's die helemaal geblindeerd zijn of veel te hard rijden. Die bestuurders doen het met opzet.
CarpeDiem schreef:ja de politie werd er prive en in uniform op aangesproken.
Lekker standvastig zijn we weer in NL
John_1983 schreef:Flurk schreef:Op de bon ga je niet alleen als je wuppies in de buurt hebt sommige agenten geven je ook een prent als je TomTOM te dicht bij de voorruit staat
Dat was omdat hij de tomtom midden op de voorruit geplakt zodat hij ook geen zicht meer had.
Groot gelijk dat ze die boete hebben gegeven. 130 euro lijkt veel, maar als je iemand voor de rest van zijn/haar leven in de rolstoel rijdt, of erger.............