Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zahlina schreef:Als ik gevoelsmatig denk ben ik blij dat ze deze jongen verwijderd hebben van deze opleiding maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat iemand om zijn sexuele voorkeur wordt weggestuurd.
Citaat:Ik kan mij de rel nog herinneren die een aantal ouders schopte toen bleek dat mijn gymjuf op vrouwen viel, alsof zij op alle vrouwen die zij tegen kwam viel![]()
Citaat:En het zijn niet de mensen waarvan we weten dat ze pedofiel zijn waar we bang voor moeten zijn, het zijn juist de mensen die dit verzwijgen die mij het gevaarlijkste lijken want die worden door niemand in de gaten gehouden.
esziiY schreef:dat er uberhaupt een pedofiele clubbie is
Lowara schreef:allereerst, laat ik even voorop stellen dat ik het er wel een beetje mee eens ben dat hij de studie niet mag afmaken ivm te actieve activiteiten met die partij.
wel vind ik het een beetje raar dat sommigen hier reageren om hoe de sexuele geaardheid van deze kerel is.
wij hebben hier pas geleden een college over gehad met o.a videobeelden en interviews van pedofielen en jet is gewoon hun geaardheid. net zoals homo's, lesbienne's en hetero's vallen ze nu eenmaal op iets. dat zit er gewoon in en daar kunnen ze niets aan doen.
ja onderdrukken natuurlijk, en dat doen de meeste ook.
Niet elke pedofiel bespringt en betast elk kind en is een groot gevaar voor de samenleving.
het is en blijft niet helemaal ethisch verantwoord omdat een kind zich niet kan verdedigen als iemand echt iets zou doen, en de ouders het natuurlijk geen fijne gedachte vinden als een begeleider ( pedofiel in dit geval) op een iets andere manier naar hun kind kijkt.
maar ik ken zat verhalen over vieze leraren op school die bij meisjes naar het decollete gluren ( elke middelbare school heeft bijna wel zo'n viezerik)
het gene wat mensen tegen de borst stuit is de leeftijd van de kinderen, en dat vind ik ook niet OK als ze echt wat doen.
maar zo iemand beschuldigen om iets wat hij voelt en daar niets aan kan doen dat hij dit voelt?
nee, dat is niet helemaal eerlijk.
Hij had best een beroep kunnen kiezen die wat "veiliger"was, omdat hij al kon weten dat veel clienten en de ouders hem hierdoor niet vertrouwen en hij dus geen goede hulp kan leveren daardoor.
maar goed, voor de rest als hij niets doet en het gewoon onderdrukt of ermee leert omgaan zonder kindertjes te misbruiken direct of indirect, dan is er niets aan de hand met deze heer zelf. ( op die partij na, maar dat is toevallig van hem zijn keuze geweest, dan draagt hij de consequenties ervan, maar niet elke pedo is zo)
esziiY schreef:OMG!!!! Moet niet gekker worden in NL
Citaat:maar goed, voor de rest als hij niets doet en het gewoon onderdrukt of ermee leert omgaan zonder kindertjes te misbruiken direct of indirect, dan is er niets aan de hand met deze heer zelf.