Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Dat zegt de media, niet zij!!
Ik heb ooit een interview van haar gelezen in de Yes. Haar verhaal was toch wel heeeeeeeel erg anders dan in de kranten!
Welshcobfan schreef:Meisje is slim hoorMaar ik heb nu wel genoeg van al die taida verhalen, laat haar maar daar de kosovaarse economie ondersteunen, die hebben haar harden nodig dan wij.
Charos schreef:Rechten studie in Leiden?? Ze is toch nederland uit gezet?
yousra schreef:En vergeet niet dat ze fraude heeft gepleegd met haar paspoort enzo.
SANEX schreef:yousra schreef:En vergeet niet dat ze fraude heeft gepleegd met haar paspoort enzo.
Dat heeft ze zelf niet gedaan, dat is voor haar gedaan zoals voor vele anderen zonder dat zij daar (veel) weet van had.
Zeg nou zelf, als hier in nederland de omstandigheden zo verschrikkelijk waren dat je wel moest vluchten en een ander kan dat voor je 'regelen', al weet je niet precies hoe... dan ga jij toch ook mee ?
Meiske is geslaagd, gefeliciteerd voor dr, en dat ze nou onder de normale omstandigheden met een studentenvisum hier verder wil studeren, ik geef dr geen ongelijk. Daar is niks mis mee, er zitten hier veel meer mensen uit andere landen te studeren op die manier. Niks illegaals of voortrekkerij aan
Nadir schreef:Globetje schreef:Op de vraag hoe het staat met een vervolgstudie aan de universiteit in Leiden, antwoordt de Kosovaarse: ‘Ik sta ingeschreven, het is verder aan de universiteit.’ Ze kan niet zeggen of er mogelijk nog juridische obstakels zijn.
Belachelijk. Ze heeft nu toch wat ze wil?
Laat ze lekker daar blijven.
Quellian schreef:Mooi dat ze haar diploma heeft, doel gehaald en gewoon lekker daar blijven
@ Slimmerik: ze heeft een oprotpremie gehad, had ze die ook niet moeten aanpakken
Van mij mag ze daar blijven.
Sorane schreef:Knap dat ze het gehaald heeft maar met haar studieplannen bewijst ze wel dat ze boel besodemietert heeft.
Ze wou eindexamen doen en terug gaan. Nu komt er ineens een studie in Leiden om de hoek kijken.
Laat Verdonk dat nu maar consequent zijn!
slimmerik schreef:Taïda heeft net zoals alle studenten ter wereld het recht om in Nederland te studeren aan de universiteit. Het gaat er nu alleen maar om of ze wordt ingeloot.... En ze gaat geen rechten studeren maar "internationaal recht"
En er is maar een madam hier in Nederland die gelogen, bedrogen en gekonkeld heeft en die is toch ook nog steeds minister??