Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ik mail, internet, rook, bel privé, sms, klets met collega's en dat allemaal binnen de tijd van mijn baas
Hoor ik ze erover? Nee. Mijn werktempo ligt hoog, doe mijn werk goed, so relax!
MiaMora schreef:En fantastisch dat je regelmatig overuren maakt, maar die worden wel gedeclareerd, en ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze uren aftrokken voor prive-activiteiten onder werktijd.
MiaMora schreef:En fantastisch dat je regelmatig overuren maakt, maar die worden wel gedeclareerd
Chubby schreef:Als ik een dag teveel op i-net heb gezeten, kom ik mezelf tegen en zal ik mijn werk in prive tijd moeten afmaken.
smit_ilse schreef:ik vindt het eigenlijk niet kunnen. Als je op je werk bent dan moet je je werk doen en als het niet druk is dan ga je wat opruimen/schoonmaken/veranderen noem maar op. Iedereen kletst wel is met zn collega's maar zoals sommige schrijven dat ze gewoon onder werktijd gaan roken dat snap ik niet. Je hebt als het goed is genoeg pauze's en als je brood of je drinken op is zal er nog genoeg tijd zijn om te gaan roken en ja ik rook zelf ook. Dan maar wat korter in de kantine zitten.