Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naadje24 schreef:mensen die zwaar in de probs zitten en geen uitweg weten? en dan domme dingen doen? ja sorry ,een dan ben ik maar evil... maar ik heb geen respect voor ze
naadje24 schreef:dus ik kan ook uithalen in mijn leven wat ik wil en op het moment dat ik opgepakt wordt ben ik slim genoeg om debiel te spelen en dat kan ik lang volhouden!
danilo schreef:
Ten eerst ben het eens met het feit dat dit nooit had mogengebeuren. Ik heb zelf 2 kinderen en kan me niet voorstellen
dat ik die iets aan zou kunnen doen. Sommige mensen kunnnen
zo in geestelijke moeilijkheden komen dat ze niet meer weten
wat ze op zo'n moment doen. Zij zal ermee moeten leren leven
wat ze gedaan heeft en geloof me dat is een onmogelijke opgave!
Verder weten we niet het hele verhaal van hoe wat en waarom
dus vind ik dat we niet te snel moeten oordelen.
Charos schreef:Te snel oordelen? ze heeft haar eigen kinderen vermoord. De hond die de baby heeft vermoord heeft een spuitje gekregen, ik vind dat deze dame dat ook moet krijgen, niet meer te vertrouwen met kinderen.
xKatleentjex schreef:Mensen kunnen er absoluut niets aan doen als ze getroffen worden door een psychische ziekte. Dat kan iedereen overkomen, zelfs degene die roepen dat ze er geen medelijden mee hebben kunnen op een ochtend wakker worden om daarna in een zwart gat te vallen.
Sorane schreef:Daarom vind ik dat ze haar moeten laten helpen en voor de rest van haar leven moeten vastzetten.
Hoewel inslapen ook een gepaste oplossing lijkt. Maar ja, daar is Nederland te moreel voor ben ik bang.
Charos schreef:Ach je hebt je kinderen vermoord, maar daar kun je niets aan doen want je hebt een mankementje in je hersenen?
T moet niet gekker worden.
Charos schreef:Ach je hebt je kinderen vermoord, maar daar kun je niets aan doen want je hebt een mankementje in je hersenen?
T moet niet gekker worden.