Grote zoektocht naar vermiste meisjes en pedofiel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bontekeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 20:39

t was een feestje in het cafe of zo heb ik vernomen hier in het warme belgie

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 20:44

Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat die kinderen, nb één van 7!!! jaar, om 3 uur 's nachts nog op straat ronddwalen. Heel België (en Nederland) vind het zo erg voor de moeder. Natuurlijk is dit erg. Maar wie laat zijn kinderen dan tot 3 uur 's nachts rondlopen?

Toen dat jongetje in Rotterdam doodgeschoten werd schreeuwde Nederland moord en brand, want het was zo'n slechte moeder omdat ze haar 13-jarige zoon 's avonds laat op straat was. Maar om het feit dat 2 meisjes, van 7 en 10 jaar, 's nachts ronddwalen ligt blijkbaar niemand wakker, dat moet kunnen...

Ik hoop voor die 2 meisjes dat alles goed met ze is en dat ze heelhuids thuis komen...

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:16

Sylvia schreef:
Heel België (en Nederland) vind het zo erg voor de moeder.

Moeders
De echte moeder van één van beide meisjes zat overigens in de cel die nacht, wegens prostitutie en heeft haar dochter al 5 jaar niet meer gezien, zag ik net op het nieuws.
Al bij al vind ik het een heel vreemd verhaal

Arme kinderen
Ik hoop dat ze snel, gezond & wel terecht zijn!

Bluem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:18

Dat begrijp ik nu ook niet. Zo'n kleine kinderen op straat om dat uur.. In de krant stond dat een broertje geplaatst zou zijn ondertussen.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:44

Kinderen horen niet in een cafe thuis, en al helemaal niet op dat tijdstip. MAar mensen hebben met hun rotpoten van kinderen af te blijven.

katrienh

Re: Grote zoektocht naar vermiste meisjes en pedofiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:57

jess, hoe zit het dan precies: hebben ze dan dezelfde vader ? Maar ze hebben beiden een verschillende achternaam

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:09

Ik word altijd een beetje bang van zulke verhalen Er lopen echt zieke mensen rond in de wereld! Ik hoop echt dat de kinderen gevonden worden en ze die ontvoerder levenslang opsluiten Er moet wel een onderzoek worden gedaan of hun ouders wel voor ze kunnen zorgen.. Want je kinderen tot 3uur meenemen naar een café en zelf dronken zijn vind ik ook absoluut niet kunnen

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:45

Moeders... Ook goed. Hoe ik 't begreep waren ze onder de hoede van 1 moeder, blijkbaar tevens stiefmoeder...

@katrienh, volgens het Parool:
Citaat:
Cathérine, de moeder van Nathalie heeft sinds een tijd een LAT-relatie met Thierry, de vader van Stacy.

'
Overigens ontkend ze (in het Parool) dat ze dronken was.

Des te erger imo, je kinderen willens en wetens tot 3 uur 's nachts op straat laten lopen.

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 23:07

thx Sylvia. Een erg standaard gezin is het idd niet echt nee

ninja2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 23:12

Ik hoorde net dat nu al haar kinderen van haar afgenomen zijn.
Of het tijdelijk is weet ik niet maar dit zeiden ze net op de radio.
Ik hoop echt dat ze de meisjes terug vinden levend.
Maar ik heb er slechte kijk op.

_bonny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 23:15

zoiezo horen kinderen niet nachts om 3 uur nog op straat te zwerfen omdat ouders een feestje heeft in het cafe.
Zet dan de kinderen des noods naast je neer..maar als dat kindje van 1 jaar om 3 uur nachts gaat slapen..is het ook niet echt een goede opvoeding.

Je hoort mij dus niet zeggen dat ik de moeder nu de schuld geef,maar zoiets hoort een ouder niet te doen.

zelf niet als je strontlazers bent..snap ook niet dat die mensen erom heen niet der naar huis gestuurt heeft met die kinderen..Hoe was ze thuiskomen..
Met een taxi of nog in der eigen auto?Of bracht iemand anders ze?
Stel je voor ze zal zelf rijden met die kinderen..

het ergste is nu nog dat de kinderen die nu vermist zijn de dupe zijn..Maar hellaas nu is het te laat..vrees dat die 2 niet meer heel of levend thuis komen..
laten we eerlijk zijn toch?

Ook weet je nooit wat de genen die ze heeft bezielt heeft ..Ik heb als klein kind altijd al mee gekregenn laat je niet ompraten en nooit met vreemde mensen praten of meegaan!..

maar igg moeder en dader moet een straf krijgen vind ik..moeders omdat ze die kinderen daar laat en het prima vind..
en dader omdat die met zn gore poten van die kinderen af moet blijven..want dat recht heeft die totaal niet!!

edit hoorde net op radio dat alle kinderen zijn meegenomen door de kinderbescherming..

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 07:51

De gezochte man heeft zich inmiddels gemeld bij de politie

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 09:04

GeJe schreef:

Jep en de moeder heeft zich een dag na de verdwijning met haar 1 jarige dochter weer gemeldt in het cafe..

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 11:05

Ook ik vind het niet te geloven dat moeders zich aan het vermaken is in het café en dat de kinderen tot midden in de nacht zichzelf maar buiten moeten zien te vermaken... De hele gezinsstructuur zit erg vreemd in elkaar.

Lame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 11:25

GeJe schreef:
Ook ik vind het niet te geloven dat moeders zich aan het vermaken is in het café en dat de kinderen tot midden in de nacht zichzelf maar buiten moeten zien te vermaken... De hele gezinsstructuur zit erg vreemd in elkaar.

Helemaal mee eens... vreemde situatie..

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 11:29

Heel heel apart, er is iets heel erg raars aan de hand met die verdwijning volgens mij.

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:40

GeJe schreef:

Nee, dat vind ik ook verre van normaal.

_bonny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:46

Als de vermiste man zich gemeld hebt die ze zochte lijkt het me sterk dat hij de kinderen heeft..
Als jij gezocht word en je zal de kinderen hebben ga jij je niet melden lijkt me..

Bluem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:01

_bonny_ schreef:
Als de vermiste man zich gemeld hebt die ze zochte lijkt het me sterk dat hij de kinderen heeft..
Als jij gezocht word en je zal de kinderen hebben ga jij je niet melden lijkt me..

Hij ontkent dat hij er iets mee te maken heeft en had zichzelf aangegeven bij de politie nadat hij tijdens een pauze van het wk voetbal zichzelf herkende op tv.

edit: lijkt mij dus ook niet dat hij de kinderen heeft, ondanks zijn strafblad. Anders zou het toch wel heel vreemd zijn dat hij zichzelf "aangeeft"...

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:20

Het scheelt wel verdenking dat ie zichzelf aangeeft, je weet het nooit natuurlijk...
Ik vind het idd zo'n vreemd verhaal, vreemd gezin en hele vreemde situatie!

Ringetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:27

Ik vind het echt een heel vreemd verheel. Het gezin is vreemd en jah alles is vreemd.
Ik hoop dat de kinderen ongedeerd worden teruggevonden.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:27

Weet je wat mij dan persoonlijk weer ontgaat? De man in kwestie zag zichzelf blijkbaar tijdens een voetbalwedstrijd op tv. Hij woonde vlakbij die kroeg. Ik neem aan de ouders ook trouwens, het was toch een buurtbraderie? Enfin, als die man voetbal zat te kijken... Hoe moeilijk moet ie dan te vinden zijn geweest? Hij zal zich niet bepaald verstopt hebben gok ik zo?

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:28

ja idd, de vrouw achter de toog is zijn vriendin !!!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:24

Hoor nu op tv dat de verdachte in staat v beschuldiging is gesteld. Zijn verhaal zit vol tegenstrijdigheden. En de dagen dat hij spoorloos was klopt ook niet.

ShirleyA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:27

youngster schreef:
GeJe schreef:

Jep en de moeder heeft zich een dag na de verdwijning met haar 1 jarige dochter weer gemeldt in het cafe..

En ze is uit de ouderlijkemacht gezet. Helemaal normaal is ze niet, want haar andere kinderen lagen in t cafe te slapen toen dit drama plaats vond: top moeder...