Ach, daarom houd ik van Nederland.. ik vind het heerlijk, bikini aan, de tuin in met water en boekje.. of lekker zwemmen!! maar daarentegen kan ik de winter ook echt super lekker vinden! alles op zn tijd!
oh ik vind het wel lekker dat het zo warm wordt! ,paardrijden kan ook s´avonds of s´ochtens. ik moet alleen wel elke dag naar school ,ben pas om 5 uur thuis dan.. maarja.
we vallen ook van het ene uiterste in de andere . ik vind dit nou net weer te heet. maar aankomend weekend hebben we kermis in het dorp dus dan is het wel weer prettig.
O nee he!! Dara heb ik dus echt geen zin in, ik vidn het nu al veel te warm.. Vervelende land ook.. Over 2 weken regent het waarschijnelijk weer dat het stort.
Ik ga ook zeker wel genieten van het mooie weer, maar het temperatuurtje van vandaag vind ik wel erg prettig. Net niet te warm, maar wel lekker buiten in het zonnetje kunnen zitten
Rond de 30 graden is wel errg warm! Als je dan op je werk of op school zit .. maar ik heb ook altijd wel wat te zeuren. In de winter is het te koud en in de zomer te heet
ik heb t niet zo met zomer, dit komt omdat ik het zeer snel benauwd heb, ik hoop dat het donderdags afkoelt, want ik moet dan uitmesten, bij 20 graden lig ik al te hijgen en te happen naar adem
en wat zit ik te doen in de hitte golf?????????????? Juist ja: Leren bah bah bah bah bah bah en nog eens bah! En ik moet nog tot eind deze maand. BAH!!!!
Ik moet een roteind weg (ruim 1,5 uur rijden) en moet om 12.35 en 14.40 uur starten. Wat een rottijden, echt op het heetst van de dag.......arrgghhhh?!?
Heb echt geen zin om te gaan...bah... Arm paard... Mijn laatste twee wedstrijden zijn afgelast vanwegen het ontzettend slechte weer en nu een hittegolf...?!?
Jaa laat maar komen die zonnige temperaturen! Dit is toch wat we de afgelopen 2 weken zo graag wilde hebben. Nou, geniet er maar dubbel van
Ik denk dat we hier in het zuiden al snel een hittegolf moeten hebben, maar voor de officiele statestieken moet het in de bild waargenomen zijn (jawel jawel, vandaag nog op de radio gehoord, verteld door de famous Piet Paulusma )
Ach, op school mag ik deze week mijn rooster helemaal zelf bepalen, wordt dus een tropenrooster