Maarja daar hebben de ouders nu niets meer aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Ik vind het een heel vreemd verhaal. WAt had die hond te zoeken op de kinderkamer? En dan ook nog 's nachts kennelijk (omdat de baby 'sochtends dood is aangetroffen). Zou er geen opzet bij zijn>?
Knor schreef:jeanie schreef:Husky's zijn geen huishonden ik snap ook niet wat deze hond binnen doet.
Dit is ook de grootste onzin, Husky kan een prima huishond zijn ze hebben gewoon heel veel beweging nodig, ben er mee eens dat het geen geschikte hond is om met kleine kinderen te houden.
Sorane schreef:En wie zegt dat de ouders de kinderkamer open hadden staan??
Knor schreef:Sorry maar ik vind dit net zo zielig voor de hond! wat bezielt die mensen om een baby en een hond bij elkaar alleen te laten, of daar een mogelijkheid voor te laten!
Vaak is het natuurlijk ook zo dat als de baby wordt geboren dat de hond een plaats opschuift in de roedel. De hond ziet dit anders namelijk dat hij boven de nieuwe baby staat.
Ineens gaat alle aandacht naar de baby ipv naar de hond. Daarom dus dubbel uitkijken want niet alle honden kunnen daar me omgaan. Deze mensen hebben het verkeerd ingeschat en de hond ziet zijn kans om de "indringer" uit de weg te helpen zodat hij weer op de eerste plaats staat.
Ik vind dat je hoe bot het ook klinkt net zo zielig voor de hond, die reageert gewoon uit instinct.
Quellian schreef:Sorane schreef:En wie zegt dat de ouders de kinderkamer open hadden staan??
Ja, idd... Is makkelijk om conclusies te trekken die nergens op gebaseerd zijn.