Bedoeld, bedoelt, bekend, bekent, hun/ze; ik lijk wel een neanderthaler als ik bedenk hoeveel tijd ik nodig heb alles even te moeten scannen...en dan willen een stel jeugdigen het NOG onlogischer gaan maken met hun 0's en u's...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Ik heb moeite met groter als/dan ik/mij.Die blijft bij mij niet hangen.
Urielle schreef:Ik heb moeite met groter als/dan ik/mij.Die blijft bij mij niet hangen.
Maar Breezertaal krijg ik net ontcijferd (dit eindigt op een d want de VT is 'ontcijferde'), ik vind het soms net geheimschrift!
Vanessa24 schreef:Urielle schreef:Ik heb moeite met groter als/dan ik/mij.Die blijft bij mij niet hangen.
Maar Breezertaal krijg ik net ontcijferd (dit eindigt op een d want de VT is 'ontcijferde'), ik vind het soms net geheimschrift!
Ik wil het niet eens ontcijferen! Ze schrijven maar normaal, en anders dan maar niet. Ook ik krijg wel eens iemand op msn die andere letters en cijfers gebruikt, ik vraag of ze normaal Nederlands willen schrijven en anders klik ik ze weg.
Silvaantje schreef:maar dat wil nog steeds niet zeggen dat iedereen zo is.. ik ben ook 'jeugd' maar heb een hekel aan breezertaal..
Leo3hoekje schreef:...en ik vind ook dat sommige dingen achterhaald of ouderwets zijn, zoals niks (met ks) ik schrijf liever nix (met een x dus) en dat soort dingen.
Vanessa24 schreef:Maar wat raar dat er gezegd word dat je helemaal niet meer op spellingsfouten en grammatica hoeft te letten.
Silvaantje schreef:maar dat wil nog steeds niet zeggen dat iedereen zo is.. ik ben ook 'jeugd' maar heb een hekel aan breezertaal..
Urielle schreef:Vanessa24 schreef:Maar wat raar dat er gezegd word dat je helemaal niet meer op spellingsfouten en grammatica hoeft te letten.
Het was maar een voorstel voor aanpassing van de talen he, het is er nooit doorgekomen denk ik
Ik geef *gelukkig voor de kinderen* geen talen.