Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ik heb als 21 jarige ook wel jonge kinderen alleen bij me in de auto gehad, zo raar is dat niet. Misschien was die jongen een familielid,kennis, chauffeur van de kinderen.
In en in triest voor de nabestaanden, en wat een l*l is die jongen om té hard te rijden. Hij zal zijn hele leven er last van hebben. Bah dat zulke jonge levens zo moeten eindigen, ik hoop dat ze niets gevoeld hebben....
Welshcobfan schreef:er staat in het bericht: Gezien de schade aan het voertuig gaat de politie er van uit dat er met hoge snelheid is gereden. De bestuurder heeft een alcoholbloedproef ondergaan; de uitslag is nog niet bekend.
Dus ja ik mag erover een uitspraak doen
Citaat:en wat een l*l is die jongen om té hard te rijden
Rianne_kiara schreef:Weet je...
De bestuurder van het euto-ongeluk waarbij mijn vriend om het leven kwam... werd ook beschuldigd en uitgescholden !!!
Precies zoals hier gebeurt...
Hij was de beste vriend van mijn vriend...
En wat bleek... niets had hij gedaan ! Niet te hard, niet ingehaald, niet in de berm geraakt... het was een "ongeluk", precies zoals een ongeluk is. Een ongeluk is nooit gepland...
Ook de bestuurder van deze auto, is niet in de auto gestapt, met de intentie om die meiden van het leven te beroven !
Hij heeft dit nooit gewild... en is hiermee al genoeg gestraft !
Beschuldig en scheld niet, voordat je weet hoe de vork in de steel zit !
Rianne_kiara schreef:Weet je...
De bestuurder van het euto-ongeluk waarbij mijn vriend om het leven kwam... werd ook beschuldigd en uitgescholden !!!
Precies zoals hier gebeurt...
Hij was de beste vriend van mijn vriend...
En wat bleek... niets had hij gedaan ! Niet te hard, niet ingehaald, niet in de berm geraakt... het was een "ongeluk", precies zoals een ongeluk is. Een ongeluk is nooit gepland...
Ook de bestuurder van deze auto, is niet in de auto gestapt, met de intentie om die meiden van het leven te beroven !
Hij heeft dit nooit gewild... en is hiermee al genoeg gestraft !
Beschuldig en scheld niet, voordat je weet hoe de vork in de steel zit !
Bas232 schreef:
Dat bedoel ik dus.
.