Jongetje (5) rijd moeder aan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:42

Ja beetje dom he
Wel zonde voor het kindje!

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:25

wie laat nou ook z'n kind in een lopende wagen zitten??
Dat jongetje heeft nu vast een trauma aan auto's.. of iig, aan het gaspedaal

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 23:47

Wel dom van die moeder om de sleutels te laten zitten

Dreamer_S

Re: Jongetje (5) rijd moeder aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:27

ik ben het met niemand eens, ik bedoel.. je komt aanrijden, je zet je auto even voor de deur neer en gooit je tassen oid bij de voordeur neer. dan zou ik ook de sleutel erin laten zitten..
trouwens, dat deed mijn vader ook altijd als ik in de auto zat (want dan had ik tenminste muziek)

dat kind had gewoon met z'n jatten van het stuur moeten blijven.
en ja, dat kun je een kind van 5 echt wel vertellen dattie dat niet mag!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:30

Dat klopt inderdaad! Mijn dochter van 4 weet dondersgoed dat ze niet voren in de auto mag en overal moet afblijven. Echter zou ik niet weten of ze het niet stiekem zou proberen als ik uit beeld zou zijn en zij zich gaat vervelen.

Daarnaast vind ik het gewoon gevaarlijk om de sleutels in de auto te laten.

Monster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:31

ag, een ezel stoot zich nooit 2x aan de zelfde steen

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:35

oke dat hoor je ook niet vaak.
gewoon een jongetje van 5 wat dat is echt niet normaal.
Maar dan moet de moeder dat jongetje ook niet achter laten in de auto met de motor aan.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:27

Silvaantje schreef:

Kinderen doen nu eenmaal dingen die niet mogen, vooral jongetjes Als ouder ben je dan toch echt verantwoordelijk, want dit had voorkomen kunnen worden.

Madelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:37

lies schreef:
Silvaantje schreef:

Kinderen doen nu eenmaal dingen die niet mogen, vooral jongetjes Als ouder ben je dan toch echt verantwoordelijk, want dit had voorkomen kunnen worden.

Meisjes kunnen er ook wat van hoor! Zo heb ik lang geleden de auto gestart, terwijl hij in de eerste versnelling stond. Hij sloeg af, maar sprong wel naar voren. En lachen dat ik moest... Echt waar, heel veel kinderen zijn zo onberekenbaar en impulsief, daar kun je gewoonweg niet voldoende rekening mee houden.

Neemt niet weg, dat je wel erg verstrooid bezig bent geweest als je je kind alleen in een auto met draaiende motor achterlaat!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:17

Silvaantje schreef:
ik ben het met niemand eens, ik bedoel.. je komt aanrijden, je zet je auto even voor de deur neer en gooit je tassen oid bij de voordeur neer. dan zou ik ook de sleutel erin laten zitten..
trouwens, dat deed mijn vader ook altijd als ik in de auto zat (want dan had ik tenminste muziek)

Dat kan, maar of een kind ook luistert als je je kont gekeerd hebt weet je niet. Uberhaupt is het nogal om een auto met draaiende motor te laten staan, in twee seconden is de een of andere pino ermee weg waar je bijna bij staat...

Vanessa24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:36

We doen allemaal wel eens iets wat fout kan gaan, dat kan nou eenmaal gebeuren. 100x gaat het goed, je doet het nog een keer en dan kan het fout gaan.
Sneu voor de moeder en kind, de moeder zal voortaan wel even bij stil staan voordat ze wegloopt.

spekkiejnfu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:40

sorry hoor..maar als je een kind van 5 achterlaat in een auto met de sleutels in het contact..dan ben je echt een enorme domme

yuko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:44

dan ben je idd dom

11a11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:45

dan ben je ook niet een beetje dom ofzo

Vanessa24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 15:06

Voor iedereen die haar dom, stom of weet ik het vindt..... hebben jullie nooit iets gedaan, waarbij het fout ging en dat je bij jezelf dacht: 'dat had ik kunnen weten, of dat kan gebeuren'.
Wees nou eens eerlijk.

Remy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 15:33

Vanessa24 schreef:
Voor iedereen die haar dom, stom of weet ik het vindt..... hebben jullie nooit iets gedaan, waarbij het fout ging en dat je bij jezelf dacht: 'dat had ik kunnen weten, of dat kan gebeuren'.
Wees nou eens eerlijk.

Ik zal het eens anders stellen: zou jij het in je hoofd halen om tijdens een buitenrit van je paard af te stappen, hem los te laten staan en de weg over te steken om een bloemetje te plukken en dan verbaasd te zijn dat hij er ondertussen vandoor gaat?

Dat zou toch niet eens in je opkomen? (Mag ik tenminste hopen) Ik gun het haar niet, maar het blijft oliedom Sommige dingen moeten gewoon niet eens in je hoofd opkomen, laat staan dat je ze doet zonder er bij na te denken ...

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:40

Vanessa24 schreef:
Wees nou eens eerlijk.

Ik doe best wel eens stomme dingen maar dat is meer in het genre: ik leg mijn sleutels ergens anders terwijl ik weet dat ik ze daarna niet meer kan vinden.

Met kinderen kun je je dat soort fouten niet permitteren. Je laat je kind niet alleen in de keuken spelen met een fles chloor onder handbereik, je laat je kind niet los in zijn eentje op de commode liggen bij het verschonen omdat je even iets moet pakken en je laat kinderen niet in hun eentje in de auto achter als de sleutels er nog op zitten (zelfs niet met de motor af, want die sleutels omdraaien heb ze al zo vaak gezien, dat lukt ook nog wel!)

Dat valt voor mij in hetzelfde genre als: ik moet onder het rijden naar de wc en zet mijn paard met loshangende teugels en zadel op los in de bak (paard klem in teugels, teugels stuk en rollen met het zadel), ik moet tijdens het zadelen even wat pakken en ik laat mijn paard naast een zak droge zemelen staan (paard met koliek) of ik ben aan het zadelen op concours, moet iets pakken dus ik laat hem staan en geloof het of niet maar mijn paard rent los over het concoursterrein naar de andere paarden toe.

Dat zijn dingen die geen verstrooide acties meer zijn, je hebt ergens de keuze gemaakt dat het geen kwaad kan terwijl je beter zou moeten weten.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 19:27

God straft onmiddelijk.
Vind het nogal dom van die moeder, maar zielig voor het jongentje dat ie er zo overstuur van was!

Bas232

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 19:49

En hoe is het nu met de moeder? Want ze is nog steeds de moeder, kan ze die taken nog vervullen?
Haar zoon heeft nog steeds de moeder nodig.

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:00

Niet echt slim van die moeder...

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:05

Nou, dan ben je echt gek als je een kind achter in de auto laat terwijl de moter aan staat!

Casca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:06

volgens mij is iedereen het er over eens dat het dom is van de moeder! oke, kind even in de auto laten zitten kan wel, maar doe hem dan wel uit en de sleutels uit het contact...

Wij moesten vroeger ook wel eens eventjes in de auto zitten maar dan deed mn moeder even het alarm erop zodat we nergens aan zaten! (dan stond de auto gewoon even geparkeert, zonder sleutels erin, maar zodra je beweegt gaat het alarm af, wij zagen het als een spelletje )

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:15

Intelligent kindje van 5, als het zich én uit het zitje weet te wurmen, én naar voren weet te klimmen, én de auto heeft laten rijden!

Zal me niks verbazen als die niet eens in een kinderzitje zat

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:54

Slimme moeder!!
Wel erg verhaal, maar moest er stiekem toch om lachen.

Remy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:15

scooby schreef:
Intelligent kindje van 5, als het zich én uit het zitje weet te wurmen, én naar voren weet te klimmen, én de auto heeft laten rijden!

Zal me niks verbazen als die niet eens in een kinderzitje zat

Een vijf-jarige maakt als het goed is zichzelf al vast en los in de auto, hoor! Die van mij iig wel. Wat jij zegt schoot ook door me heen, maar dat is een voorbarige conclusie die misschien wel helemaal er naast zit.

Maar om dan naar voren te klimmen en de auto te starten daar gaat toch wel even overheen. Dan heb je de auto toch echt wel langer dan een minuutje uit het oog verloren...

Ik hoop ook dat het met de moeder goed komt, dit gun je natuurlijk niemand