Wel zonde voor het kindje!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silvaantje schreef:dat kind had gewoon met z'n jatten van het stuur moeten blijven.
en ja, dat kun je een kind van 5 echt wel vertellen dattie dat niet mag!
lies schreef:Silvaantje schreef:dat kind had gewoon met z'n jatten van het stuur moeten blijven.
Kinderen doen nu eenmaal dingen die niet mogen, vooral jongetjesAls ouder ben je dan toch echt verantwoordelijk, want dit had voorkomen kunnen worden.
Silvaantje schreef:ik ben het met niemand eens, ik bedoel.. je komt aanrijden, je zet je auto even voor de deur neer en gooit je tassen oid bij de voordeur neer. dan zou ik ook de sleutel erin laten zitten..
trouwens, dat deed mijn vader ook altijd als ik in de auto zat (want dan had ik tenminste muziek)
dat kind had gewoon met z'n jatten van het stuur moeten blijven.
Vanessa24 schreef:Voor iedereen die haar dom, stom of weet ik het vindt..... hebben jullie nooit iets gedaan, waarbij het fout ging en dat je bij jezelf dacht: 'dat had ik kunnen weten, of dat kan gebeuren'.
Wees nou eens eerlijk.
Vanessa24 schreef:Voor iedereen die haar dom, stom of weet ik het vindt..... hebben jullie nooit iets gedaan, waarbij het fout ging en dat je bij jezelf dacht: 'dat had ik kunnen weten, of dat kan gebeuren'.
Wees nou eens eerlijk.
scooby schreef:Intelligent kindje van 5, als het zich én uit het zitje weet te wurmen, én naar voren weet te klimmen, én de auto heeft laten rijden!
Zal me niks verbazen als die niet eens in een kinderzitje zat