Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjuimpje schreef:Daar geloof ik niet in Sorane,
discriminatie is voor veel mensen een ver van hun bed show, veel mensen kennen geen allochtone personen/gezinnen en voelen zich daar dus ook niet bij betrokken. Met kinderen is dat een compleet ander verhaal. Veel mensen hebben zelf kinderen, nichtjes, neefjes, oppaskindjes etc.
Ik denk dus niet dat het vergelijkbaar is.
Citaat:veel leden trekken
MissJ schreef:Jawel, want de kinderen vinden het juist prettig, het is met wederzijdse goedkeuring, aldus Martijn.
youngster schreef:MissJ schreef:Jawel, want de kinderen vinden het juist prettig, het is met wederzijdse goedkeuring, aldus Martijn.
Hij is idd een keer bij 538 op de radio geweest..
alsof kinderen van 12 jaar serieus weten of het goed of slecht is wat ze doen.
Die kerel moet heeeeel snel opgesloten worden.
faye schreef:Zolang er geen aanstootgevend materiaal geplaatst wordt, mag de site van martijn ook gewoon bestaan. Ga er vooral niet op het forum lezen, want je krijgt echt spontaan moordneigingen en ik denk idd dat er heel wat meer zieke gasten rondlopen dan wij durven vermoeden.
Ik ben niet bang dat het een hele grote partij wordt, al die initiatieven worden niks en er heerst gelukkig nog een enorm taboe op in onze maatschappij. Misschien mooie gelegenheid om een aantal onbekende pedofielen in kaart te krijgen...