de politie je beste vriend? Nee dus!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 15:11

En terecht. Bij Best/Oirschot is ook zo'n stuk, bij de legerbasis. Al dat volk dat daar moet zijn kachelt rustig langs de file af die voor het stoplicht! staat. Het is daar nu eenmaal gruwelijk druk als er files staat op de A58. Levensgevaarlijk, er zal maar een fietser of voetganger oversteken...

Dat je daar ook nog voor uit je slof schiet zeg

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 15:21

ondanks dat ik zelf de politieopleiding ooit begonnen ben (nee niet helemaal afgemaakt, ik zat toen nog in de zakgeldregeling en redde het niet toen ik het huis uit ging/moest) ben ik het ook niet altijd eens met de politie hoor, in dit geval heel goed dat de weg is afgezet! tuurlijk, maaaar als ik het zo lees was er niks aangegeven en dat vind ik wel erg slordig, hier in de binnenstad is 1 keer per jaar wielerronde en 1 keer per jaar kortebaan draverij bijvoorbeeld maar dan word je keurig netjes ingelicht door de borden en overal omheen geleid!
tevens belachelijk dat ze bonnen gaat staan schrijven ipv mensen inlichten! als er idd niks aangegeven stond is inlichten het eerste wat ze hoort te doen.

dorothea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 16:42

@Sylvia: eerst alles lezen voordat je reageert. Het gaat niet om de bekeuring omdat ik langs de file reed, maar om "zomaar" een wegafzetting en het niet inlichten van de automobilisten (wat wel heel goed mogelijk was)...

Achteraf gezien heeft deze wegafzetting ongeveer 20 minuten geduurd en dat is heel lang als je staat te wachten en je weet niet waarop (en trouwens ook als je het wel weet )

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:11

Ik sta wel vaker 20 minuten stil op de snelweg. En waarom? Geen idee. Er is geen ongeluk, er staat niks langs de weg, etc.
Ik kan me op zich best voorstellen dat als er 15 a 20 minuten lang wielrenners langskomen, ze daar geen borden voor gaan plaatsen.

Het is al eerder gezegt: geduld is een schone zaak.

Bas232

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:21

Sylvia schreef:
Ik sta wel vaker 20 minuten stil op de snelweg. En waarom? Geen idee. Er is geen ongeluk, er staat niks langs de weg, etc.
Ik kan me op zich best voorstellen dat als er 15 a 20 minuten lang wielrenners langskomen, ze daar geen borden voor gaan plaatsen.

Het is al eerder gezegt: geduld is een schone zaak.

Ja mee eens, maar dat is een normale situatie in Nederland.
Een weg afsluiten voor een manifestatie is dat niet, groot verschil.
Domweg om jouw voorbeeld niet gepland is, die van haar was wel gepland!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:29

Zielige agente. Jij gaat over een doorgetrokken streep terwijl er van de andere kant niets aan kan komen. De kruising is immers afgesloten. Hooguit iemand anders uit de rij kan ook besloten hebben om te draaien. Triest gevalletje van bonnen schrijven.

Ptries

Re: de politie je beste vriend? Nee dus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:51

dorothea schreef:
@Patries: dat ben ik ook van plan. Ik heb al vaker iets met succes aangevogten (bb )

Haha het is dat je bb gebruikt, ik wilde je al quoten