Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Had ze maar een ander broep moeten kiezen hoor. Dadelijk wil ze ook de pil niet meer geven want het mag niet van de paus (geen idee of ze katholiek is hoor, maar als voorbeeld)
Yessy schreef:Ik vind het moeilijk.. het valt een beetje onder de categorie artsen die geen euthanasie willen plegen (zeg je dat zo?) en ambtenaren die geen homohuwelijken willen sluiten, al vind ik dit wel een beetje overdreven, omdat je er niets mee te maken hebt en geen enkele verantwoordelijkheid over het gebeuren hebt..
luuntje schreef:Persoonlijk vraag ik mij af wie zij wel niet denkt dat ze is. Ze slaat een advies van een arts af.
Die arts heeft er ongetwijfeld een flinke studie op zitten en weet echt wel waar hij/zij het over heeft.
luxje schreef:ook een arts kan dingen weigeren waar hij niet achter staat zoals euthanasie en zwangerschapsafbreking.
had hij dan ook een ander vak moeten kiezen?
Sily schreef:Wat is een piketkamer?
Vraag me af wat dat met kids te maken heeft vandaar
alex66 schreef:ze wist neem ik aan voor dat ze aan deze baan begon dat ze dat soort diensten moest draaien beetje flauw om nu te zeggen ik doe het niet.
maar degene die haar heeft aangenomen heeft wat dat betreft ook een steekje laten vallen door niet duidelijk te maken dat dat er gewoon bij hoort, of kunnen ze zo slecht aan personeel komen dat ze alles maar aannemen?