Bas232 schreef:Ja hallo....
Het is een gevaarlijke race.....als er niets gebeurd is het saai....
Is toch normaal dat zoiets gebeurd?
Waar gaat het eigenlijk om?
Spijtig? Nee hoor, die gasten weten precies waar ze mee bezig zijn....en als je het niet red, pech gehad.
Hij had toch ook thuis kunnen blijven? Of niet dan?
Als je bv bungee jumping doet en het gaat fout, ga je later toch ook niet zeuren?
Kom op, je neemt een risico, en het gaat fout, ja jammer dan....moet je dat risico niet nemen....
Simpel toch?
Dit is echt ontzettend respectloos! Gat-ver-damme! Bah!
De meeste ongelukken gebeuren nog altijd in het huishouden en dat wordt ook gewoon door veel mensen gedaan. Je klinkt bijna jaloers met "hij had toch ook thuis kunnen blijven". Dit zijn dingen die je maar een keer in je leven meemaakt! Ik vind het echt triest hoe je zo respectloos kan zijn. Er zijn veel mensen die hem of andere deelnemers van die boot kenden, en iedereen hoopt dat ze ongedeerd terugkomen. Je doet veel mensen met zulke uitspraken ontzettend zeer en ik vind niet dat je dat kan maken. Zo.
Ik ga dit dan ook zeker even TEMmen want zo hoor je je niet te uiten op bokt, of ergens anders op internet!
En volgens mij is het toch zo dat iemand het in water langer kan overleven? Ik heb gehoord dat het "toeval" is dat hij tijdens het overboord slaan overleden is. Hij zou een hartstilstand of iets dergelijk gehad hebben wat anders ook had kunnen gebeuren... Maar zeker weten doe ik het niet. Maar daar kwam mijn moeder mee.
@Niezz: Zijn vrouw was/is ook zwanger...