Onbekende dumpt hondje in vuilcontainer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 09:32

nouja zeg! mijn ervaring is dat mensen die geen geld hebben voor het inslapen of verzorgen van hun dier wel geld hebben voor allerlei andere flauwekul. Roken en drinken of een auto ofzo. Ik wordt altijd zo woest als ik naar animal cops kijk! van die zwaar verwaarloosde dieren en dan komt er zo'n opgeblingde trut aanlopen!

Douni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:21

[***] schreef:
nouja zeg! mijn ervaring is dat mensen die geen geld hebben voor het inslapen of verzorgen van hun dier wel geld hebben voor allerlei andere flauwekul. Roken en drinken of een auto ofzo. Ik wordt altijd zo woest als ik naar animal cops kijk! van die zwaar verwaarloosde dieren en dan komt er zo'n opgeblingde trut aanlopen!

Inderdaad, ik kan me ook zo kwaad maken als ik daar naar kijk.
Breng je hond dan naar het asiel of de dierenbescherming en vertel gewoon dat je er niet meer voor kan zorgen.
Maar dump hem niet ergens, ookal kan je de dierenartskosten niet betalen.

malouuu

Re: Onbekende dumpt hondje in vuilcontainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:22

aa wat sneu!
arm beestje..

malouuu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:23

[***] schreef:

ja inderdaad, vaak doen ze niet eens de moeite voor een beestje..

ze zouden ze allemaal moeten opsluiten, afschuwelijke lui

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 11:02

In amerika doen ze dat tenminste. Is dierenmishandeling/verwaarlozing in nederland eigenlijk strafbaar?

Gabbertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 11:07

Het beest heeft NIET in de container gezeten!!!

Ik ben het echt wel met jullie eens dat het geen goede omgang is met een dier maar de mensen hebben het verhaal met die container zo verzonnen. Dus het is niet waar.