Prussian Blue: Racistische Olsen look-a-likes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 12:50

Freshh schreef:
Okee,, maar als mensen racistisch willen zijn mogen ze dat van mij.. Dat houdt toch niet op.
Maargoed dit vind ik wel erg ver gaan. Dus je moet die 1e zin van mij ook niet te duidelijk opvatten hea!!

Der is al commentaar gegeven op je stukje.. Maar wil er toch nog ff overheen. Rasisten zijn eigenlijk hele zwakke mensen. Zij denken dat al hun problemen liggen aan anderen. Om zich zelf beter te voelen geven zij af naar mensen die een beetje anders zijn dan zij.

Kwanyin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 13:04

Tellie schreef:
Wat maakt een ander kleurtje of geaardheid nou uit?

Helemaal NIETS.

Er hebben al verschillende onderzoekers met rasistische neigingen in de loop van vorige eeuw allerlei onderzoeken gedaan om maar te kunnen bewijzen dat anders gekleurden mensen wel degelijk verschillend zijn van blanken.

Waar zijn ze op uit gekomen? Zelfs de meest racistische konden niet anders dan toegeven dat alle mensen genetisch 100% hetzelfde zijn, op het kleurtje na. Er is dus nog nooit een bewijs geweest dat iemand met een andere tint slechter zou zijn, ze zijn net hetzelfde als iedereen.

Helaas zijn er nog altijd leeghoofden die niet verder willen nadenken dan hun neus lang is. En dat ontkennen van de holocaust, ze zouden eigenlijke een gratis tripje naar Auswitsch moeten krijgen, maar dan op de manier waarop de joden naar daar zijn gedepordeerd, en ze in de zelfde 'slaapkamers' als de joden laten overnachten. Ik vraag me af hoe lang ze het nog gaan ontkennen .

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 13:13

Nu ik dit lees moet ik metteen denken aan die 3 neergeschoten mensen in antwerpen Vreselijk!
Hoe kun je als moeder je kinderen dit allemaal wijs maken

Sonja_vR

Re: Prussian Blue: Racistische Olsen look-a-likes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 14:38

ik heb voor de gein dus even wat geluidsmateriaal beluisterd op de originele site
maar ze kunnen dus ook niet eens zingen
drijven puur een beetje op de publiciteit om de omstreden teksten van een aantal nummers en standpunten leefwijze

conclusie kruisen met een varken en nooit meer vervoeren

Daphna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:03

We moeten dit niet serieus nemen...

KisSs_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:33

Wat een sukkels.
Was mn eerste reactie.
Kan er ook niets beters van maken ook niet

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:51

Daphnezz schreef:
We moeten dit niet serieus nemen...

Volgens mij moeten we dit enorm serieus nemen. Ik begrijp je punt wel, zoiets zou eigenlijk helemaal geen aandacht moeten krijgen, maar het is niet voor niks dat er steeds meer geweldplegingen met een racistische achtergrond plaatsvinden, het is niet voor niks dat zulke meisjes en hun moeder voet aan de grond krijgen bij een behoorlijke groep mensen.

Juist in deze tijd is het zo enorm belangrijk dat mensen leren hun onderlinge verschillen te zien als iets moois, als iets dat de wereld verrijkt en kleur geeft. Juist nu moeten mensen gaan leren dat ze anderen niet hoeven te veroordelen, omdat ze zelf ook niet veroordeeld willen worden.

dierfysio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:01

Tellie schreef:
Freshh schreef:
Okee,, maar als mensen racistisch willen zijn mogen ze dat van mij.. Dat houdt toch niet op.
Maargoed dit vind ik wel erg ver gaan. Dus je moet die 1e zin van mij ook niet te duidelijk opvatten hea!!

Die eerste zin vind ik echt nergens op slaan.
Is niet ieder ander mens gewoon hetzelfde? 2 paar armen, 2 paar benen en een hoofd. Wat maakt een ander kleurtje of geaardheid nou uit?

Rasisme is zwak en het slaat nergens op.

2 paar armen en benen?? ik heb van allebei maar 1 paar, ik hoop jij ook!

maar ik snap je punt, ben het helemaal met je eens.
jammer van die meisjes dat ze zo'n moeder getroffen hebben...

ZesiramJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:05

@ Justy: Ik ben het volledig met je eens. Mijn eerste reactie zou ook zijn: geen aandacht aan schenken, dan gaat het vanzelf wel over. Maar helaas laten deze dames zien dat het daarvoor al veel te laat is. Er is een totale subcultuur ontstaan op internet waarin dit soort ideeën worden verkondigd en aangemoedigd. Voor een leek zijn deze sites zo overtuigend... Juist daarom moeten we de jeugd goed opleiden en dit soort idioten aanpakken. Hoe? Daar heb ik geen antwoord op, maar er moet wat gebeuren.

Freshh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:27

Tellie schreef:
Freshh schreef:

Die eerste zin vind ik echt nergens op slaan.
Is niet ieder ander mens gewoon hetzelfde? 2 paar armen, 2 paar benen en een hoofd. Wat maakt een ander kleurtje of geaardheid nou uit?

Rasisme is zwak en het slaat nergens op.

Zie jij in mijn stukje staan dan dat ik het niet zwak vind?

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 08:11

dierfysio schreef:
2 paar armen en benen?? ik heb van allebei maar 1 paar, ik hoop jij ook!

Stttt.

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 08:12

Freshh schreef:
Zie jij in mijn stukje staan dan dat ik het niet zwak vind?

Ik val jou ook niet persoonlijk aan. Ik heb het gewoon over rasisme in het algmeen. En die eerst opmerking vond ik gewoon misplaatst. Zeker in een topic als dit.

Als het overkomt als ik jou ervan beschulig, sorry.

Freshh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:02

Ik vind die meisjes wel cool .

dwaallicht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:16

Freshh schreef:
Ik vind die meisjes wel cool .

Ok, dus iedereen mag racistisch zijn van jou en je vindt die meiden wel cool?
Vind je het ook cool dat ze een man als Hitler verheerlijken die 6 miljoen joden heeft omgebracht op gruwelijke manieren?
Je hebt een Nederlandse vlag als avatar, sta je uberhaubt wel stil bij wat er was gebeurd als de 2e WO niet was gestopt?

ik kan me niet voorstellen dat jij hier nou werkelijk over na hebt gedacht.

Chans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:18

wil je daarmee zeggen dat je het met ze eens bent Freshh?

Ik vind er niets cools aan, het is gewoon verschrikkelijk!

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:20

Ok, hierbij trek ik mijn excuses dus terug.
Jij bent dus blijkbaar net zo zwak als de mensen die ik bedoelde.

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:25

Whiz schreef:
Freshh schreef:

Der is al commentaar gegeven op je stukje.. Maar wil er toch nog ff overheen. Rasisten zijn eigenlijk hele zwakke mensen. Zij denken dat al hun problemen liggen aan anderen. Om zich zelf beter te voelen geven zij af naar mensen die een beetje anders zijn dan zij.

Freshh dan wil ik mijzelf nog even quoten voor jou.

GMVD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:06

Weet je wat ik erg vind? Freshh maakt een geintje en ja; misschien is het wel zo'n Lonsdale'r, het zij zo! Het ergste vind ik dat dat meisje een grapje maakt van 'ik vind die meiden wel cool' en dat ze gewoon door een beheerder/mod is geblocked voor een dag! Echt belachelijk! Maar goed, ze komt zsm weer treug. Ik ken haar niet persoonlijk, dus dat is niet zo. Ik vind rascisme vreselijk en walgelijk en onnodig. Ik vind dit bandje zwaar zielig! En ik weet zeker dat Freshh het met mij eens is. So; I've Said!

On-topic; Ik ben tegen Rascisme en voor Rita Verdonk. Dat heeft niets te maken met rascisme, maar dat heeft te maken met het feit dat ik achter haar politieke standpunten sta. Ik heb een hekel aan mensen als de moeder van de zingende dames, het is walgelijk. Ik hoop dat iedereen mij goed begrijpt en ik er niet wordt uitgeflikkerd. En voor Freshh; je vlag is inderdaad provocerend!
Gabriella

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:11

ik ben die liedjes eens aan het afluisteren van die meiden.. maar ze zijn wel een beetje toon doof af en toe

GMVD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:20

Haha ik ben het zelfde aan het doen; ik zong beter in de kleuterklas.

GMVD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:21

En dan ook die titels; Aryan Man Alive! Die lui zijn echt ziek!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:39

als je die cd's bekijkt, op dat ene plaatje zijn die kinderen niet ouder dan een jaar of 9! die zijn echt compleet gehersenspoeld

omg.. hun fans zijn ook niet veel beter, krijg er echt zo'n naar gevoel van als ik dit lees.

Citaat:
To be honest-I kinda agree with you girls... I mean I think it's cool that god made us different& that we are different, but if we keep getting races mixed, we will have no idea who we are-and it will be a big BLOB of black, white, Asian, etc. I really don't want that to happen. And I hope you girls do great on your music-because people need to know that we can't end up as a big pile of un-known blob, and that we need to keep races un-mixed. I wish you girls much luck, & maybe people can see that you girls aren't mean. And also, thank you for writing back! Now I know the truth-and NOT a lie. TV shouldn't say lies about you girls, but I guess that's what TV does... Well, good luck, thank you,& GOOD LUCK!!! : ) -Jenny
Laatst bijgewerkt door Lowara op 14-05-06 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:40

Ik denk dat die twee niet doorbreken in Europa

Het is echt heel zielig dat er vandaag de dag nog rascisten rondlopen, deze mensen moeten beter onderwezen worden.

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:53

Ooh mijn god
Wat zijn er toch ziekelijke mensen op de wereld. Hoop dat er niet nog meer jonge meisjes op deze manier verpest worden..

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:54

ik snap het gewoonweg niet.
tuurlijk mag je trots zijn op wie je bent, die insteek vind ik prima. maar niet op deze manier en al helemaal niet door Hitler te aanbidden zoals deze lui doen. hebben ze enig idee hoeveel duizenden, nee.. miljoenen mensen er vermoord, gemarteld etc zijn door die eikel?