Wij mogen Silvie Meis ...Niet of wel??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:30

Ze zat toch eerst bij TMF? daar vond ik d'r maar een domme koe eigenlijk, maar ach als ze gelukkig is met d'r leven, veel plezier, ik kan er absoluut niet jaloers op zijn

_Marjon_

Re: Wij mogen Silvie Meis ...Niet of wel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 15:01

LadyS schreef:
Ik ben het hier wel mee eens, die Sylvie straal 1 en al nep uit.
Ik mag dr ( voor zover ik Sylvie op tv heb gezien en gehoord ) niet, ze komt te overdreven, te nep over.

Ik geloof wel dat ze echt verliefd is op Raffael, maar ik vraag me af als hij geen beroemde voetballer was geweest, ook op hem was gevallen. En dat ze nog nooit van hem gehoord had, geloof ik ook niet, vooral als je ex een voetballer is.........

Ben ik het wel mee eens ja...
Denk dat daarom zoveel mensen zich zo druk maken over dat inleiden van de baby, gewoon omdat ze zich al gedragen als het perfecte stel .

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:57

Ik vind dit best een arrogante en misselijke tekst eerlijk gezegd.
Nee, ik vind Sylvie ook niet zo geweldig,
maar wat dan nog?
Wat in deze tekst verteld wordt is puur jaloezie:
dat zij datgene met Rafael heeft wat al die andere vrouwen zouden willen.
Dat zij al die aandacht krijgt van mannen, die zij ook wel zouden willen..
Pure jaloezie als je het mij vraagt!

LadyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 19:10

Mzz_emmatje schreef:
Ik vind dit best een arrogante en misselijke tekst eerlijk gezegd.
Nee, ik vind Sylvie ook niet zo geweldig,
maar wat dan nog?
Wat in deze tekst verteld wordt is puur jaloezie:
dat zij datgene met Rafael heeft wat al die andere vrouwen zouden willen.
Dat zij al die aandacht krijgt van mannen, die zij ook wel zouden willen..
Pure jaloezie als je het mij vraagt!

nee ik geloof niet dat deze tekst uit jaloezie is geschreven....

Adrija

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 19:22

Hebben wij soms allemaal een stukje van vermeende eigenschappen van Sivie Meis in onze schaduw... (schaduw in de betekenis van een verzameling van verdrongen (onbewuste) eigenschappen van een persoon)

Iets dat we zó graag willen ontkennen dat we onze afschuw over die eigenschappen bij een ander benadrukken..

Citaat:
(Schaduw is dat deel dat het ik heeft verdrongen en niet meer kent. Mythologische figuren Kaïn, Judas en Mr. Hyde. Zij vertolkt de eigen onvolkomenheid en aardsheid, het negatieve, dat niet overeenstemt met de absolute waarden.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 19:30

Ik noem dit ''reflecteren''

Blijkbaar is de schrijfster van het stukje niet bepaald blij met haar eigen leven en botviert ze dit op Meis. Anyway .... Meis straalt wellicht 'nep' uit, maar welke 'hollywood ster' doet dit niet (Brit, Christina, J-Lo)

Mocht Raf ooit 'falen' als voetballer, heeft hij nog een pittige bankrekening en kan hij altijd geen trainen (wat menig voetballer na zijn carriere doet > Cruijff, van Basten, van Gaal)

BertinaBvd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:11

Toen ik een keer figureerde in costa kwamen bijna alle acteurs even een babbeltje met ons maken behalve zij en bas muis
Die twee liepen maar een beetje te paraderen daar
Dat vond ik wel jammer

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:08

Ylana schreef:
Ieman niet aardig vinden is iets heel anders dan bewust iemand de grond in boren...

Precies. Beetje sneu hoor, al die opmerkingen. Wat win je daar nou mee?

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 13:03

Douni schreef:
judith_cloud schreef:

Maar denk dat wij 'Nederlandse vrouwen' jaloers zijn omdat ze zo perfect lijkt, hoewel we ergens wel weten dat het voornamelijk allemaal gespeelt is.

Ik vind haar alles behalve perfect lijken. Ze ziet er nep uit, dat hoeft voor mij niet.
Er zit een knap smoeltje, maar die zijn er genoeg.

Idd wie heeft er niet een knap koppie?
Zo bijzonder vind ik dr eigelijk niet, pff al dat gezeik altijd om haar, laat dr lekker in Duitsland blijven, lekker rustig

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:27

Ze is een knappe vrouw, en weet dat zelf heel goed. Maar zo snel als ze dr mond opentrekt Ze heeft niet te melden naar mijn mening.

Maar goed, wie ben ik.. Als zij dr man gelukkig maakt, en als zij gelukkig word van al die modepop dingetjes en van een ingeleide bevalling omdat anders dr man er niet bij is.. Laat dr lekker.. Als zij allebei gelukkig zijn... als het kindje maar gelukkig is..

Dus nee, ik ben geen fan van Sylvie, maar rafael kennelijk wel

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:29

Ik mag dr idd niet!

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:32

Ylana schreef:
C. Verhoeven, de telegraaf schreef:
Wat een naar, hatelijk stuk over Sylvie Meis.
Ik heb zelf helemaal niets met voetbal en nog minder met de voetbal vrouwen, maar niemand verdient het om zo onderuit te worden gehaald. Je mag best je mening hebben over iemand, maar laat die persoon wél in haar waarde en respecteer haar eigen keuzes. Het is zo goedkoop en makkelijk om publiekelijk iemand af te maken. Volgens mij is degene die het geschreven heeft een ongelukkig, jarloers en kleingeestig mens.

Ik kan alleen maar zeggen AMEN!

Inderdaad. Wat een ranzig staaltje sensatiejournalistiek zeg... Hebben mensen dan echt niks anders te doen dan de hele dag andere mensen te veroordelen?

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:36

Mijn moeder mag haar ook al niet:+ Ik weet het niet ze lijkt me niet onaardig ofzo ...

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:53

Whiz schreef:

Toen die kostbare bruiloft, en vervolgens in Duitsland dat bevallig op de tribune zitten als een modepop. Met als laatste dieptepunt het nieuws dat de hoogzwangere Sylvie waarschijnlijk begin juni wordt ingeleid in het enige vrije weekend dat 'Raf' nog heeft voor het WK voetbal.

als het zo uitkwam, jij in je eentje zou bevallen als Rafael moet voetballen op het WK. Nu ben je van plan de geboorte van je kindje te laten opwekken zodat je 'Raf' zeker aan je zijde hebt. Je stelt jezelf duidelijk boven de gezondheid van je zoontje. Die mag niet eens lekker zelf bepalen wanneer hij ter wereld komt."

Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken dat mijn man niet bij mijn bevalling kan zijn, het is zoiets bijzonders, speciaals en belangrijks, dat wil je toch delen met degenen van wie je het meest houdt, die het dichst bij je staan. Er zijn geen onderzoeksresultaten die erop wijzen dat het de gezondheid van je kind in de weg staat als je bevalling in laat leiden (ja tenzij je natuurlijk 3veel te vroeg doet ofzo)

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:12

ik vind dr maar een domme aanstellerige doos! ik kan de verhalen dat ze met Rafael is getrouwd vanwege het geld en dat hij bekend is, dan ook best geloven, want zo komt ze best over!

Tessa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:46

C. Verhoeven, de telegraaf schreef:
Wat een naar, hatelijk stuk over Sylvie Meis.
Ik heb zelf helemaal niets met voetbal en nog minder met de voetbal vrouwen, maar niemand verdient het om zo onderuit te worden gehaald. Je mag best je mening hebben over iemand, maar laat die persoon wél in haar waarde en respecteer haar eigen keuzes. Het is zo goedkoop en makkelijk om publiekelijk iemand af te maken. Volgens mij is degene die het geschreven heeft een ongelukkig, jarloers en kleingeestig mens.

Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Bovendien, hoe iemand overkomt (al dan niet in de media) en hoe iemand daadwerkelijk ís, zijn IMO twee hele verschillende dingen

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:47

Ik ken haar niet

Ylana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:45

KimBalaa schreef:
Ik ken haar niet

Nee, heel weinig mensen zullen haar daadwerkelijk ook écht kennen, maar iedereen heeft zijn mening al klaar hoor!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:26

Ik vind het een heel mooi meisje om te zien. En nep, ach, welke BN-er is dat niet. Ik vind al die voetbalvrouwen ontzettend nep en nog wel meer BN-ers (zoals Leontine Borsato bijv.) Dat is blijkbaar hun manier van zich profileren in het leven, past bij hun cultuur en de mensen met wie ze omgaan. Ik vind ze op die manier niet sympathiek maar ik weet niet wie er achter die standaard kapsels en gebleekte tanden schuilgaan en ik zou ook geen moment met ze willen ruilen.

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 13:02

Ylana schreef:
KimBalaa schreef:
Ik ken haar niet

Nee, heel weinig mensen zullen haar daadwerkelijk ook écht kennen, maar iedereen heeft zijn mening al klaar hoor!

Iid ja mee eens

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 13:49

Ik volg verder niets over haar, maar in de tijd dat ze bij TMF zat vond ik haar altijd strontirritant en overdreven doen..

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:28

Ylana schreef:
KimBalaa schreef:
Ik ken haar niet

Ja, ik denk ook wel eens van als ik haar op tv zie van ; oeh wat nep. Maar goed, mensen denken ook dingen over mij die nergens op slaan, en dan leren ze me echt kennen en dan is het van ; ohh jij bent heel anders dan ik had verwacht.
Tsjah, je mening al klaar hebben is het makkelijkst.
Had ik eerst ook altijd, daar niet van , maar ze kregen het ook over mij, en dat is wat minder. Dus ik heb nu zoiets ; ik leer liever eerst iemand kennen voor dat ik ga oordelen wat ik van diegene vind.

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:38

ach, het is makkelijk scoren op iemand als haar.. Ik ken haar niet persoonlijk..

Overigens vind ik de indruk die ze maakt wel vreselijk irritant, ik vind haar nogal dom overkomen.. zo hebben wij zelfs het werkwoord "Sylvie meisen" ingevoerd voor vrouwen die overdreven pruilen met hun belipglosste lippen Moet je maar eens op letten, ze tuit en pruilt heel overdreven met haar lippen tijdens het praten, viel tijdens de TMF awards heel erg op, geen gezicht..

Maar goed, het is makkelijk oordelen vanaf de zijlijn. Als zij gelukkig zijn is het toch prima..

ikke17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:41

Ik heb haar meerdere keren in real life gezien, en met haar gepraat, ze kan arrogant overkomen of fake, maar volgens mij verdedigt ze zichzelf continue ze wil geen tekenen van zwakte tonen.. maar eigenlijk is ze een heel leuk en zorgzaam persoon..

_Madelon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:06

AMEN!! _/-o-\_

Met dit hele artikel ben ik het helemaal eens! ze komt echt heel arrogant en fake over op tv in de krant, waar dan ook!