Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jepsica schreef:Verdonk moet lekker af treden. ze moet haar werk doen en menselijk wezen. nu wil ze gewoon haar gelijk halen. verdonk mag van mij weg wezen. zulke mensen die zo onmenselijk zijn hebben we in 2006 niet meer nodig.
Bas232 schreef:Weet je, ik denk dat ze nu gaan proberen een permanente verblijfsvergunning te gaan krijgen in bv Belgie of Duitsland.....
Want weet je, als je zoiets hebt bekomen mag Nl je niet meer weigeren!
Zoals ik al diverse malen heb aangegeven, we zijn nog niet van haar af!
Fitzroy schreef:Verdonk is eindelijk iemand die de problemen met asielzoekers aanpakt en krijgt gelijk de zwarte piet toegewezen.
Erg jammer vind ik dat.
Mystica schreef:Ze lijkt wel een luis. Daar kom je ook zeer moeilijk vanaf.
Fitzroy schreef:Verdonk is eindelijk iemand die de problemen met asielzoekers aanpakt en krijgt gelijk de zwarte piet toegewezen.
Erg jammer vind ik dat.
lies schreef:Mystica schreef:Ze lijkt wel een luis. Daar kom je ook zeer moeilijk vanaf.
Hoe minderwaardig jij over alles wat anders is dan jij denkt, weten we inmiddels al, maar dit slaat werkelijk alles.
lies schreef:
Ik zie het 'probleem' niet zo, om een meisje dat gevlucht is uit haar land en hier al 6 jaar naar school gaat, even haar diploma te laten halen.. Zal wel aan mij liggen.
Mystica schreef:Ze moeten haar gewoon geen examen laten doen. Heeft ze alle schoolonderzoeken gedaan en gehaald? Lijkt me niet. Of gaan jullie me vertellen dat ze nog gewoon elke dag naar school gaat? Zonder de So's, geen examen lijkt me? Tenminsten, zo ging dat bij ons wel.
Talisha schreef:Laat maar lekker weggaan, zo iemand kost de maatschappij alleen maar geld. En juist, wij moeten dit geld opbrengen.
Barbara_m schreef:jepsica schreef:Verdonk moet lekker af treden. ze moet haar werk doen en menselijk wezen. nu wil ze gewoon haar gelijk halen. verdonk mag van mij weg wezen. zulke mensen die zo onmenselijk zijn hebben we in 2006 niet meer nodig.
ik vind haar zeker niet onmenselijk. In de zaak Taida had ze naar mijn weten gelijk. Je moet natuurlijk niet onder valse voorwaarden ned binnenkomen, je zakken vullen, diploma halen en lekker verder leven. Dat kunne wij niet, dus waarom zou Taida dit wel mogen? Het is een kind, dat snap ik, maar dan nog! Als ze dit NU al doet, waarom zou zij zoiets niet NOG een keer doen?
sarabande schreef:Talisha schreef:Laat maar lekker weggaan, zo iemand kost de maatschappij alleen maar geld. En juist, wij moeten dit geld opbrengen.
Dat lijkt me een betere besteding dan mensen die niet willen leren en werken onderhouden.
Dat is juist ook zo merkwaardig, iedereen die altijd de mond vol heeft over de werschuwe jeugd is er opeens tegen dat iemand die dat niet is haar diploma haalt, puur en alleen omdat Rita verkiest de regels strikt toe te passen.
Wil je een maatschappij draaiende houden dan heb je juist mensen met de wilskracht en het doorzettingsvermogen van Taida nodig.