Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:Waar moet het heen met de wereld als je al om een simpele mp3-speler die je voor 50 euro kunt kopen word vermoord?
Ik heb de petitie getekent, ik vind het te erg voor woorden.
ponyzotje schreef:echt een schande
En als ze met deze mediadruk de daders nóg niet kunnen vinden... de beelden zijn duidelijk genoeg!! Iemand die hen kent, herkent hen ook.
Goh, beeld je eens in, dat het nu twee blanken zouden zijn, die een marokkaan doodden... Ik denk dat al onze grootsteden platgebrand zouden zijn (Racisme, racisme)![]()
Jaja, waar gaat het naartoe
Bealy schreef:Goh, dus ik ben ook Noord-Afrikaanse? Ik heb donkere krullen, een licht getinte huid, zelfs een grote neus...
Stemmingmakerij noemen ze dat....
On-topic; verschrikkelijk dat dit gebeurd is, gelukkig zijn de daders gevonden.
Bealy schreef:Dus op basis van een foto (nota bene onduidelijk) kan jij iemand zijn herkomst afleiden? Knap hoor, ik kan dat niet. Ik ben niet zo slim als jij denk ik. Arme ik.![]()
Overigens heeft mijn Poolse studiegenootje donker haar en een getinte huis. Past niet in het plaatje hè?
justlove schreef:ik denk dat je het beste je kleren bij de zeeman kunt halen en verder niks van waarde bij je kan dragen.
maar ja dan verzinnen ze vast en zeker wel iets anders om je van het leven te beroven.
der is maar 1 geschikte straf voor deze 2 knullen.
Ketaki schreef:justlove schreef:ik denk dat je het beste je kleren bij de zeeman kunt halen en verder niks van waarde bij je kan dragen.
maar ja dan verzinnen ze vast en zeker wel iets anders om je van het leven te beroven.
der is maar 1 geschikte straf voor deze 2 knullen.
en welke straf is dat dan???
Citaat:dat is nog niks hoor.
misschien voor hun wel ja
Welshcobfan schreef:Arme arme arme jongen, arme arme arme nabestaanden. Heb met tranen in mijn ogen de begrafenis gevolgd. Zo mooi hoe al die waterscouts erbij waren, prachtig gebaar! Ik hoop dat ze de jongens pakken en castreren want zulk tuig moet geen kinderen krijgen...
Maya1990 schreef:pff vreselijk! Zo duur zijn die Mp3 spelers tegenwoordig niet eens meer! Dat heb je echt geen geweten!
X