Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joel schreef:een kind van 15 ook al eens serieus verliefd geweten? tuurlijk niet, dat is letterlijk nog een puber.. net zoals een 12 jarige nog een kind is
Pam schreef:Over die oppas op 9/12 jarige leeftijd.. Mijn ouders hebben altijd t werk voor laten gaan. Op mijn 8e bleef ik donderdagavond alleen thuis om voor mn 4 jarige zusje te koken. Dus soms zijn ze al vroeger zelfstandig
Iriskee schreef:hier kun je een discussie van hier tot tokyo mee hebben..
maar je moet het gewoon zelf weten!
loveomara schreef:Helemaal niet zelf weten!!
Zal hand en tand verzetten als mijn dochter met een 18 jarige thuis kwam..
loveomara schreef:Helemaal niet zelf weten!!
Zal hand en tand verzetten als mijn dochter met een 18 jarige thuis kwam..
Whiz schreef:en een puber .. wat doen pubers???? Sexueel experimenteren
Wat doen kinderen??? met poppen spelen (bijv)
Whiz schreef:Pam schreef:Over die oppas op 9/12 jarige leeftijd.. Mijn ouders hebben altijd t werk voor laten gaan. Op mijn 8e bleef ik donderdagavond alleen thuis om voor mn 4 jarige zusje te koken. Dus soms zijn ze al vroeger zelfstandig
Ik was ook vroeg zelfstandig..... Ben de oudste van 5 kinderen .... en ouders met 2 bedrijven...
Moest koken, oppassen, luiers verschonen...
Maar toch ben ik op ander gebiedt een laatbloeier..... Niet omdat ik ook laat was met met vrouwlijk worden...
Maar omdat ik .. echt niets met jongens te maken wilde hebben tot dat ik een jaar of 14 was.. (puberteit dus.)
Annemarie89 schreef:Ik snap wel dat ouders met zulke reacties komen..
Maar denk dat vanaf een jaar of 16 het moeilijk tegen te gaan is?
Als zo'n meisje dan verliefd word op een meerderjarige jongen.
joel schreef:Whiz schreef:en een puber .. wat doen pubers???? Sexueel experimenteren
Wat doen kinderen??? met poppen spelen (bijv)
denk jij dat elk kind met poppen speelt, en niet vooruit loopt en zich net als de pubers wil gedragen?
en idd ik heb zelf geen Kids, dat heb je snel door aangezien eerder verteld is dat ik 22 ben. maar dat wil niet zeggen dat ik niet omga met kinderen, ik heb altijdt kinderen leuk gevonden en zal me ook altijdt wat vader spelen bij hun buurt, toen ik nog met mijn ex verkeerde heb ik soms weken samen met me ex voor welgeteld 1 baby, 1 9jarige ADHD gast, en 1 13 jarige ADHD meid mogen zorgen, nou ik geloof je als je mij gelijk geeft dat je dan wel ff je peren ziet lopen hoor...
loveomara schreef:ze zijn beide aan de beurt.
Wat ik me ook niet kan voorstellen is wat een een 18-jarige jongen ziet in een kind??
Annemarie89 schreef:loveomara schreef:ze zijn beide aan de beurt.
Wat ik me ook niet kan voorstellen is wat een een 18-jarige jongen ziet in een kind??
Ook dat;
Je zal het haast pedofiel noemen..
Maar dat is gevaarlijk om te zeggen hier in dit topic