Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Madelen schreef:Geloof je dan ook in reïncarnatie?SylviaG schreef:Je leven op aarde is een leerproces die niet ophoud als je dood gaat.
Schimmelig schreef:hafgirl15 schreef:Ik had hem al eerder gezien, vreselijke film!!
Er blijft niks van hem over...
Maar goed, de hemel..
Ik geloof niet in de hemel, in god of wat dan ook.
Als ik dood ga ben ik er niet meer, dan houd het op.
Voor mijn geboorte was ik er ook niet dus waarom na mijn dood wel?
Moet er niet aan denken eigelijk, het moet dan wel overbevolkt zijn in de hemel. Ze zitten vast niet et wachten op nog een inwoner.
Hallo Napoleon alles goed, ik woon naast je..
Nee sorry dit si serieus, voor mij is er niks na de dood.
Heb je wel eens een aflevering van Char gekeken?
Citaat:
Voor de mensen die meer willen weten www.engelen.startpagina.nl daar staat heel veel mooie informatie op die misschien een hoop vragen wegnemen.
Schimmelig schreef:@ hafgirl: in de middeleeuwen geloofde de meerderheid van de wetenschappers dat de aarde plat was! Dat de aarde rond was kon toen ook niet echt 'bewezen' worden... maar dat maakte het niet minder waar! Bovendien geloven mensen ook allemaal dingen die ze nog nooit gezien hebben (heb jij wel eens een 'zwart gat' van dichtbij gezien?) Toch geloof je dat zware gaten bestaan... omdat iedereen dit roept.. Kortom: onze huidige wetenschap ik ook een vorm van religie, of je dit wilt of niet.
Schimmelig schreef:@ Sylvia: heb je wel eens regressie therapie gedaan (weet niet of je het zo spelt) *gewoon nieuwsgierig*