Kom je elkaar weer tegen in de hemel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 00:51

Als ze door heeft dat je haar niet graag wil zien als geest, zal ze niet blijve hangen... het zijn meer de mensen die niet willen loslaten... waar de geesten rond blijven hangen... enfin, lees er een boek over

pubelia

Re: Kom je elkaar weer tegen in de hemel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 00:56

mijn antwoord is: zeker weten!

SylviaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:00

Madelen schreef:
SylviaG schreef:
Je leven op aarde is een leerproces die niet ophoud als je dood gaat.

Geloof je dan ook in reïncarnatie?

Ik geloof zeker in reincarnatie. Je hebt meerdere levens nodig om het hele leerproces op aarde te doorlopen. Je kiest van te voren zelf wat voor soort leven je wil lijden om daarvan zoveel mogelijk uit te leren. Het klinkt misschien vreemd omdat we allemaal weleens in situaties komen waar we liever niet in hadden willen zitten. Maar juist daar leer je zoveel van. Dat zijn de momenten waarin je (on)bewust keuzes maakt. Wij krijgen zoveel hulp maar wij moeten zelf de keuze maken of wij die hulp willen. Wij moeten ook leren om hulp te vragen en erop te vertrouwen. Dat is moeilijk omdat wij vaak niet begrijpen waarom dingen gebeuren. Maar niets gebeurd zomaar, het zijn allemaal momenten die aangerijkt worden om ons te laten kiezen welke kant we opwillen. Je kan altijd hulp krijgen van engelen en lichtmeesters want zij staan altijd aan je zijde maar je bent wel zelf verantwoordelijk voor de weg die je bewandeld.

Voor de mensen die meer willen weten www.engelen.startpagina.nl daar staat heel veel mooie informatie op die misschien een hoop vragen wegnemen.

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:01

Schimmelig schreef:
hafgirl15 schreef:
Ik had hem al eerder gezien, vreselijke film!!
Er blijft niks van hem over...
Maar goed, de hemel..
Ik geloof niet in de hemel, in god of wat dan ook.
Als ik dood ga ben ik er niet meer, dan houd het op.
Voor mijn geboorte was ik er ook niet dus waarom na mijn dood wel?
Moet er niet aan denken eigelijk, het moet dan wel overbevolkt zijn in de hemel. Ze zitten vast niet et wachten op nog een inwoner.
Hallo Napoleon alles goed, ik woon naast je..
Nee sorry dit si serieus, voor mij is er niks na de dood.

Heb je wel eens een aflevering van Char gekeken?

Char vind ik onzin, ik ben iemand die alleen gelooft in dat gene wat verklaard is of kan worden.

Sannert

Re: Kom je elkaar weer tegen in de hemel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:01

Ik denk het niet.
Misschien, who knows. Maar op dit moment?
En geesten, ik geloof er ook niet echt in.
En ik denk niet dat er nog iets is. Dood is dood.
Misschien denk ik er over een half jaar anders over. Ik weet het niet. Maar op dit moment zeker niet.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:02

@ Sylvia: heb je wel eens regressie therapie gedaan (weet niet of je het zo spelt) *gewoon nieuwsgierig*

ACSM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 01:05

Citaat:

Voor de mensen die meer willen weten www.engelen.startpagina.nl daar staat heel veel mooie informatie op die misschien een hoop vragen wegnemen.

Dank voor de link, ga het ff bekijken. Mijn moeder was altijd gek van engelen.

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:05

Maar waarom is de wereld dan niet perfect? Omdat je als je 'klaar' bent met je leerproces, je niet meer op de aarde komt, maar in de 'hemel' blijft? Ik ben wel nieuwsgierig naar dit soort dingen, alhoewel ik niet weet wat ik wil geloven/geloof

Het lijkt me heel fijn als je zo vol vertrouwen in het leven staat, Sylvia.
Schimmelig: wat is regressie therapie?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:06

@ hafgirl: in de middeleeuwen geloofde de meerderheid van de wetenschappers dat de aarde plat was! Dat de aarde rond was kon toen ook niet echt 'bewezen' worden... maar dat maakte het niet minder waar! Bovendien geloven mensen ook allemaal dingen die ze nog nooit gezien hebben (heb jij wel eens een 'zwart gat' van dichtbij gezien?) Toch geloof je dat zware gaten bestaan... omdat iedereen dit roept.. Kortom: onze huidige wetenschap ik ook een vorm van religie, of je dit wilt of niet.

Stinkmodder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:07

Nee, ik geloof niet in de een hemel/hel oid.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:08

@ madelen: dat is een therapie die je 'vorige levens' laat zien... mijn vriend heeft dit gedaan, heel indrukwekkend kan ik je zeggen.

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:18

Schimmelig schreef:
@ hafgirl: in de middeleeuwen geloofde de meerderheid van de wetenschappers dat de aarde plat was! Dat de aarde rond was kon toen ook niet echt 'bewezen' worden... maar dat maakte het niet minder waar! Bovendien geloven mensen ook allemaal dingen die ze nog nooit gezien hebben (heb jij wel eens een 'zwart gat' van dichtbij gezien?) Toch geloof je dat zware gaten bestaan... omdat iedereen dit roept.. Kortom: onze huidige wetenschap ik ook een vorm van religie, of je dit wilt of niet.

tjah, je hebt ergens wel gelijk.
Maar de middeleeuwen zijn natuurlijk niet te vergelijken met deze tijd.
Ik heb ook zon tijd gehad waarin ik er van overtuigd was dat geesten bestonden, inmiddels ben ik er van overtuogd dat niet kan bestaan.
De tv-programmas over geesten en mediums vind ik zwaar overdreven.
Het lijkt allemaal wel echt maar ik betwijfel of het wel zo echt is als wij denken. Ik heb een keer een programma gezien waarin een medium aan zijn ( was een mannelijke ) 'klanten' steeds zon beetje de zelfde theorie aan vragen gebruikte, over dingen die in ieder gezin/huishouden wel voorkwamen. Die mensen waren ervan overtuogd dat die man met hun overledenen kon praten/contact leggen.
Ik feite was het gewoon een slimme, doordachte, manipulerende theorie om mensen aan te zetten op dit soort bijgeloof.
En werkelijkwaar, ze trapten er allemaal in.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:20

Zulke mensen heb je helaas.

Je hebt beunhazen (kwakzalvers), maar je hebt toch ook ECHTE dokters....

SylviaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:27

Schimmelig schreef:
@ Sylvia: heb je wel eens regressie therapie gedaan (weet niet of je het zo spelt) *gewoon nieuwsgierig*

Nee, ik heb dit nooit gedaan. Ik heb wel zo'n soort therapie (iets anders) van dichtbij meegemaakt en dat is heel bijzonder.

De wereld is niet volmaakt omdat wij met z'n allen nog zoveel dingen moeten leren. Het is zo moeilijk om het uit te leggen want ik vind het zelf ook een hele moeilijke materie. Als er dingen onduidelijk zijn en je vragen hebt over waarom bepaalde dingen gebeuren kijk dan eens op die site. Er zijn ook genoeg mooie boeken maar die lezen soms best moeilijk weg.
Ik sta ook niet altijd vol vertouwen in het leven hoor. Ik doe mijn best maar vind het soms best heel moeilijk.
Maar als het wilt zien is het leven zo mooi. Je moet genieten en begin eens met lief te zijn voor jezelf en je naasten. Je zal zien dat het spreek woord: Wat je zaait zal je oogsten, ook echt zo is. Elke glimlach die je aan iemand geeft zal je terugkrijgen!!! En dat maakt weer dat je je goed voelt..
Als iedereen begint met zijn eigen kleine kringetje dan zijn we al een hele stap vooruit!

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:28

Deze man staat bekend als een goed 'medium' hoor!
En char zal wel niks beters zijn.
Ik hoop dat ze mij met rust laat als ik dood ben

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:31

@ Haf: Je bedoelt toch niet die Robbert van de show van Irene Moors toch? ... Ik geloof ook dat, dat een Hoax is trouwens ....

Nee, zonder twijfel.. 'er is leven na de dood', maar niet zoals wij het hier op aarde kennen i guess

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:36

nee, die niet! Ik weet niet meer precies welk programma, het ging over meerdere mediums, bezetenen en duiveluitdrijvers. Volgens mij een aflevering van 'Reportage'

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:40

Pff, dan zoek je ook wel een goed kwalitatief programma uit om naar te kijken zeg!

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:41

tjah, ik verveelde me!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:42

What the bleep do we know even huren dan! Ik moet hem ook nog zien, maar hij is steeds weg bij de videotheek

Schijnt een tof filmpje te zijn

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:44

waar gaat ei over

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:45

het zou wel heel fijn zijn!

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:48

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:50

laat ik het zo zeggen ik HOOP dat er iets is hierna.. ja ik geloof er best in..

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:53

Ik heb hem ook nog niet gezien haf, dus ik kan het je ook later pas vertellen