Op mijn feestje heb ik ook een ongelukje gehad met mijn pols, toen spoot er dus allemaal bloed uit. Iedereen in paniek enz, en die hebben toen (perongeluk) 2 maal 112 gebeld, toen kwamen er dus 2 ambulances en 2 politieauto's aanzetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimftNinja schreef:Verschrikkelijk..jammer genoeg heb ik ook niet zo een goede ervaring met 112. Mijn vriendin, een ander meisje en ik fietsen naar huis uit school en opeens haalde een scooter ons in..me vriendin werd geschept en viel op de grond. Ze was heel raar terecht gekomen en haar knokkels waren als het ware naar achtergeschuiven..echt heel eng! Haar been lag er ook nogal raar bij en deed heel veel pijn. Dus ik was blij dat ik mijn telefoon bij me had, want voor dat soort gevallen had ik van mijn moeder een mobieltje gehad. Dus ik belde 112, maar nee ze geloofde me niet, ik kon niet vertellen welke straat het precies was en dat vond ze maar vaag en ze kende wel de jeugd van tegenwoordig! Gelukkig kwam er toen een man aan fietsen, die nam mijn telefoon over en werd echt heel erg boos op die vrouw van 112. Gelukkig was er toen binnen 10 minuten een ambulance...maar was wel even schrikken!
none schreef:Jeetje, het zou je maar gebeuren, bellen naar 112 en ze nemen je niet serieus
Heb geen ide hoe dat bij 112 gaat, maar ik hoop toch wel iets zorgvuldiger?!
Sheriam schreef:
flowerxxx schreef:Ze nemen alle gesprekken op dus er is wel te achterhalen hoe het gesprek precies is verlopen. Ik vind niet dat de hulpdienst meteen een grote fout heeft gemaakt. Dit soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren. Je weet neit wat het meisje aan de telefoon heeft gezegd.
Citaat:Het laten uitrukken van hulpdiensten is gigantisch duur. En daarnaast is er geen of late hulp voor echte slachtoffers.