Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

o0Steffie0o schreef:Ik heb wel altijd gedacht dat er door dit verhaal misschien wel een aantal zieke geesten op ideeen worden gebracht.

naam vergeten
Natuurlijk gebeuren er in het echt ook wel erge dingen, maar als je een bericht per email krijgt, en zeker als je gevraagd wordt 't aan 'zoveel mogelijk mensen door te sturen', kan je er 99.9% zeker van zijn dat het nep is (ik krijg minstens 1x per week een doorstuurmailtje, heb sinds 1995 ofzo internet en heb nog NOOIT eentje gehad die niet danwel nep, danwel allang verouderd was!). Altijd even Google'n dus voor je iets doorverteld als je het niet direct van 1 van de grote nieuws sites (ad.nl, telegraaf.nl, enzovoort) hebt. Email hoaxes zijn ook hier te vinden: http://www.virusalert.nl/?show=hoaxes (was vroeger nepwaarschuwing.nl maar da's nu samengegaan met die virus alert site)

DresslOver schreef:tjaa.. dit verhaal doet echt al zooooo lang de ronde.. keuze uit groepsverkrachting of de smile.. er is dus heeeelemaal nix van waar maar ok.. dat mensen er nog steeds intrappen..

. Maar doordat dit verhaal zich blijft herhalen kunnen inderdaad zieke geesten op het idee komen het na te doen, ik denk niet dat ik daar op zit te wachten

alja schreef:als het toch onzin is waarom staat het dan op bokt en word het topic niet gesloten?
Tellie schreef:alja schreef:als het toch onzin is waarom staat het dan op bokt en word het topic niet gesloten?
Er staat wel meer onzin op bokt hoor.

.