Maar om nou echt verplicht te stellen vind ik te ver gaan, vind dat je voor jezelf moet beslissen of je met of zonder tuigje beter vind lopen. En ligt natuurlijk ook aan het kind!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nannes schreef:Moet je ze ook nog aan de voet en volg gaan leren?![]()
Als je je kind gewoon opvoed looptie toch niet weg..
wij liepen vroeger gewoon hand ik hand met elkaar en we luisterde altijd prima hoor naar de juf.
Nannes schreef:Moet je ze ook nog aan de voet en volg gaan leren?![]()
wij liepen vroeger gewoon hand ik hand met elkaar en we luisterde altijd prima hoor naar de juf.
Nannes schreef:dus omdat de ouders hun kinderen niet goed opvoeden moet zo'n kinderleidsters met haar handen vol riempjes met kinderen eraan over straat
Welshcobfan schreef:Nannes schreef:dus omdat de ouders hun kinderen niet goed opvoeden moet zo'n kinderleidsters met haar handen vol riempjes met kinderen eraan over straat
Dus waar ligt dan het probleem? Niet bij de tuigjes
Nannes schreef:
jacimatho schreef:Ik geloof dat de meeste reacties zoals "Dat doe je toch niet!, of Voed je kind beter op dat ie niet wegloopt...of..Pak maar stevig bij het handje vast" ...zelf geen kids hebben en weinig ervaring met peutertjes van 2 die de wereld willen ontdekken.
Mijn kids hebben ook aan de riem gelopen, scheelde een hoop gemopper en angsten of de koter niet in een splitsecond onder een auto kwam omdat zo'n klam handje losschiet.
Niks mis mee om de kids aan te lijnen in een drukke binnenstad!!