Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Leuk joh, prikkers n je vetbult....
Wil je ook ff? Blijf het wreed vinden.![]()
Of ben ik een watje en wordt dit de nieuwe zaterdagavondhype?
Kom jongens, we gaan fijn prikkers in onze vetbulten steken
Billy schreef:Dat stieren niet in kuddes leven, maar dat een stier een kudde koeien heeft. .
Billy schreef:Maar je gebruikt het wel als argument om deze stierengevechten goed te praten.
Lusitana schreef:maar liever een mening over
of een "buitenlander" zijn traditie in een ander land door de strot mag duwen, omdat hij het zelf nu eenmaal zo geweldig vind om een stier te doden. Het gaat hier om geld, maar ook om iemand die een arena redt, en dat is mooi, cultuurbehoud. Maar die kleine toevoeging van het doden van de stier, wat moeten we daarmee als land?
Lusitana schreef:ijslanderfan, de stier wordt in Portugal gewoonlijk NIET gedood en dat is al een paar keer gezegd.
[/size]
Nouska schreef:Ik vind dat als het zo'n duidelijk gedefineerde traditie is als Portugees x Spaans stierenvechten, dat het niet ingevoerd moet worden. Laat hem dat maar in Spanje doen. Punt is wel, dat ik misschien een andere mening zou hebben als het minder extreme Portugese stierenvechten naar Spanje geexporteerd zou worden...
Citaat:en de prikkers die hij in de vetbult krijgt kunnen met geen mogelijkheid in de longen komen.