ik vind dat je niemand zijn leven af mag nemen.
ookal heeft hij/zij iemand vermoord, doe dan niet hetzelfde bij hem.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danifur schreef:1 van die stellingen was: Moet een politieke partij in Nederland die de doodstraf wil invoeren verboden worden?
Meliaforever schreef:nou ik ben oneens, Want oké misschien hebben ze iemand vermoordt maar dan vermoord je zelf eigenlijk ook iemand,, En vroeger was er de doodstraf op de afschuwelijkste manieren, en als ze het zouden doen doe dan maar gewoon een spuitje!? om ze in te laten slapen ,,
Mr_Mikey schreef:Ik ben in sommige gevallen voor de doodstraf, maar meeste van de tijd niet.
Carolinef schreef:Ik ben voor, ons strafrecht zou wel wat meer op het Amerikaanse strafrecht gaan lijken; celstraffen voor mishandeling dieren en idd ook de doodstraf.
iedereen hoort met zijn/haar fikken van een ander af te blijven, is geen excuus voor dat het wel gedaan is, hoe rot en moeilijk iemand het zelf ook heeft gehad, je blijft gewoon van n ander af.
Doe je het niet, zelfde straf voor jou dan, heb je iemand vermoord? pech zeg maar dag met je handje. dat is mijn mening
Carolinef schreef:hier in NL is het ook geen zuivere koffie hoor, dat heb je nergens, overal zit wel rotte vis tussen
danifur schreef:1 van die stellingen was: Moet een politieke partij in Nederland die de doodstraf wil i.
ShirleyA schreef:danifur schreef:1 van die stellingen was: Moet een politieke partij in Nederland die de doodstraf wil i.
Nee ik vind zeker niet dat je zo'n partij mag verbieden!
Daarbik kom dat ik voor de doodstraf ben. Voor mensen die zich te zeer misdragen hebben (moord en kinderverkrachting ed) moeten nooit meer in de maatschappij kunnen en de gevangenis is veel te duur, dan zit zo'n misdadiger daar voor n godsvermogen op onze kosten in therapie..... Dat heeft toch geen zin! Nee in sommige gevallen vind ik de doodstraf de beste oplossing!
ShirleyA schreef:danifur schreef:1 van die stellingen was: Moet een politieke partij in Nederland die de doodstraf wil i.
Nee ik vind zeker niet dat je zo'n partij mag verbieden!
Daarbik kom dat ik voor de doodstraf ben. Voor mensen die zich te zeer misdragen hebben (moord en kinderverkrachting ed) moeten nooit meer in de maatschappij kunnen en de gevangenis is veel te duur, dan zit zo'n misdadiger daar voor n godsvermogen op onze kosten in therapie..... Dat heeft toch geen zin! Nee in sommige gevallen vind ik de doodstraf de beste oplossing!