Natalee Holloway... het media circus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: Natalee Holloway... het media circus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 11:03

Ik vind het ook een beetje overdreven dat mediacircus. Er wordt zo'n opheft overgemaakt, er worden wereldwijd wel meer mensen vermist en daar hoor je nooit wat over. Het is natuurlijk tragisch en ik hoop dan ook dat ze wordt gevonden dood of levend want voor die ouders is dit ook een hel. Eerlijk gezegd denk ik dat ze dood is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 11:28

Ik vind het trouwens wel knap dat jullie zomaar aannemen dat ze nog leeft en de boel "oplicht"

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 12:01

Ik neem niets aan, ik heb alleen een gevoel.
Ik weet, uit ervaring, dat op Aruba veel mogelijk is, zonder al te veel administratie. Administratie bij het huren van en boot? Niet altijd nodig hoor. En wie zegt dat er een boot gehuurd is? Er wonen daar best wat vermogende jongens die (ouders hebben die) een boot bezitten.
Ben erg benieuwd wat de uitkomst van deze zaak zal zijn.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 12:53

Ze heeft al een keer eerder de benen genomen . Toen was ze 3 maanden vermist!!!! Toen bleek daarna dat ze er met een vriendje vandoor was gegaan en op Cuba (dacht ik, weet de plaats niet 100% zeker meer) zat. Zal me niks verbazen als ze binnenkort weer opduikt. Ik hoop dat ze dan elke cent van alle opsporingsoperaties terug mag betalen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:02

Ah ga weg is dat echt waar? Waar heb je dat vandaan? Als dat zo zou zijn tsja dan zou de kans erin zitten dat dat nu weer is gebeurd mmm ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, denk nog steeds dat ze dood is, ik weet niet waarom.

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:07

Het is vast wel zo dat er zoveel aandacht voor is omdat de ouders veel geld en macht hebben. Maar het blijven mensen die hun dochter kwijt zijn, en die door een hel gaan. Ik heb medelijden met ze, en hoop dat ze haar lichaam zullen vinden, als ze dood is. Wat wel het meest waarschijnlijk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:07

manzano schreef:
Ik hoop dat ze dan elke cent van alle opsporingsoperaties terug mag betalen.

Ach.. dat zal dan toch niet uitkomen hoor. Dat word geheim gehouden door haar perfecte vaderland?

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:27

Waar ik me dan wel een ietsjepietsje boos om maak is het sturen van die F16's. Want van wie zn geld wordt dat gedaan? Juist ja, dat van het Nederlandse volk.
Laat ze dat geld stoppen in het verbeteren van de instanties die kunnen voorkomen dat familiedrama's zoals die in Tolbert nog vaker plaatsvinden.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:30

Mijn oom vertelde me dat. Weet niet precies waar hij het vandaan had. We waren er nl. ook over aan het discuseren. Maar dat soort achtergronden worden achterwege gelaten in de VS. Toch wel typisch....hoort zeker bij de cultuur daar .

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 15:51

Ik denk dat Holloway is vermoord en gewoon de zee is ingegooid, en tja, daar zwemmen hele lieve haaitjes...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 15:53

Haaien eten geen mensenvlees. Vinden ze niet lekker .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:03

Ik denk ook dat ze dood is. En er zijn vele manieren om een lichaam te laten verdwijnen, in stukken snijden, door de hakselaar halen en elke dag wat aan de hond voeren ofzo? Of piranha`s?

Ben benieuwd of ze haar ooit vinden. Maar heb zo´n idee dat die Joram van der Sloot er niks mee te maken heeft.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:06

Of gewoon verbranden... Enne die mensen die voor hun leven verminkt zijn door haaien, en die benen of armen moeten missen hebben dit alles zeker gedroomd???

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:22

Barbara_m schreef:
Of gewoon verbranden... Enne die mensen die voor hun leven verminkt zijn door haaien, en die benen of armen moeten missen hebben dit alles zeker gedroomd???

Absoluut niet.....maar als een haai van mensenvlees had gehouden dan waren die mensen er niet meer geweest en had die haai ze helemaal opgevroten. Haaien verwisselen mensen op luchtbedden/surfboards vaak met schildpadden of zeeleeuwen. Zodra ze een hap hebben genomen laten ze bijna altijd los en komen ze niet meer terug (een enkele uitzondering daargelaten).

MarijkeBun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:33

De politie en onderzoek mensen (hoe ik het moet noemen. als het maar een naampje heeft) die kunnen tegenwoordig echt heel veel.
als ze haar verbrand hebben enz, dan komt de waarheid ooit boven water. zo denk ik even hoor.

kijk maar met die baby's (9 stuks) in duistland. is ook gevonden ergens midden in de rimboe.

Ik denk, dat dat meisje ook niet meer in leven is, maar de waarheid is nog steeds niet boven water, dus het blijft denken en kunnen het nog geen feit noemen.

gr

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:40

droefje schreef:
De politie en onderzoek mensen (hoe ik het moet noemen. als het maar een naampje heeft) die kunnen tegenwoordig echt heel veel.
als ze haar verbrand hebben enz, dan komt de waarheid ooit boven water. zo denk ik even hoor.

kijk maar met die baby's (9 stuks) in duistland. is ook gevonden ergens midden in de rimboe.

Ik denk, dat dat meisje ook niet meer in leven is, maar de waarheid is nog steeds niet boven water, dus het blijft denken en kunnen het nog geen feit noemen.

gr

Ja dat met die baby's in Dtsl is ook echt vreselijk!

MarijkeBun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:45

ja ik zei ook al; het wordt echt steeds debieler hier op de wereld.
je kan het nieuws niet aanzetten en er komt weer wat.

en het valt me op; bijna alleen maar negatieve dingen en dingen die steeds maar in herhaling vallen

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:57

The world has gone crazy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 17:27

Ik denk niet dat die Joram in staat is geweest zoveel moeite te doen om zo'n meisje te dumpen eerlijk gezegd..

Ik heb echt sterk het gevoel dat ze hem gewoon gepeerd is. Wij weten uiteraard niet wat de thuis situatie is.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 18:11

Nee, en dat zullen we ook nooit weten ook. Maar als dat eisje m echt gepeerd is dat wel vreselijk voor de mensen die nu vastzitten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:25

Al die moeite om weg te lopen?

Dan moet ze echt ondergedoken zitten en een identiteitsverandering hebben ondergaan want ze zijn op zoek en vinden haar toch wel, waar ze ook zit.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:30

Zoals ik al zei heeft ze dat eerder gedaan...........3maanden lang. Als je ergens naar een tropisch eiland gaat zullen ze je niet snel vinden hoor .

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:32

Heb je daar een bron voor? Trouwens een van de verdachten zei "I didn't mean to do it." Oops.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:34

Je kunt vrij gemakkelijk een identiteitsverandering ondergaan als je rijk bent en gewoon er van door gaan. In Amerika weten ze niet eens meer dat je bestaat als je naar een andere staat gaat, laat staan naar een ander land. Misschien zit ze wel lekker hier in Portugal met een liefje.
Ik denk dat ze haar ouders beu was en dan kan het je ook niet schelen dat ze in de zorgen zitten.

Hier heeft een keer een kort bericht in de krant gestaan en verder wordt er geen aandacht aan besteed. En terecht.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:35

Guinevere schreef:
Heb je daar een bron voor? Trouwens een van de verdachten zei "I didn't mean to do it." Oops.

Zal het eens navragen. Ik heb het van mijn oom toen we erover aan het discuseren waren. Ik heb geen idee waar hij het vandaan heeft, maar meestal is hij zeer precies in zijn info, daarom geloof ik hem wel.