Uitspraken Bellinga's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 17:04

Alja schreef:
MarlindeRooz schreef:
Er zijn echt nog heel heel veel mensen die zo denken. We hebben er in Nederlands zelfs politieke partijen voor. Ik kijk hier niet van op.

Ze hebben 740.000 abonnees op YouTube. Waar ze door middel van kinderarbeid veel geld mee verdienen. Ze zijn naar het buitenland geloof ik om de regels omtrent kinderarbeid te omzeilen. :7

Als het aan mij lag dan wordt het per direct verboden om alle kinderen onder de 13 openbaar op het internet te delen. Dit soort fragmenten kunnen kinderen echt beschadigen. En ouders hebben het niet door.

Ik weet niet als deze ouders het doorhebben of niet maar het is wel een lekker verdienmodel over de rug van hun kinderen.

En nee ik ben niet jaloers of een concurrent van ze :+

Deze ouders hebben het sowieso door.

Alleen ze verdienen er goud geld mee. En dat kunnen ze niet zonder hun kinderen. Dus gaan ze er mee door.

Ze verkiezen (net als vele andere influencers) het geld en succes boven het welzijn en de privacy van hun kind. :)

Christiene

Re: Uitspraken Bellinga's

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:07

Ik heb alleen een youtbe film stuk gezien van,zon vent die hun bespreekt.

In zon heel vieze goor zwembad gaan zwemmen waarvan je kind steeds zich stoot aan losse tegels ect. En dan ook echt in dat vieze water gaan zwemmen. En open putten naast het zwembad.

En inderdaad die owh ze zijn helemaal niet schuw opmerking.

Dat ging dus om kindjes geen dieren.

En wel meer dingen.

Oja dat achter die handelaars aanlopen met 4 kinderen.. zo een of andere lift in een gebouw ingaan.