Wie is er nog meer langzaam?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:56

Hier ook team snel en vriend is team traag. Ik kan me er dood aan ergeren :D

Als hij zegt: ik kom er aan, is dat in mijn ogen Max een kwartiertje. Maar bij hem is dat drie kwartier. Even dit even dat. Even kletsen daar. Man, ik word er soms zo moe van. Soms als we weggaan maken we ons beide even klaar. Dat even is bij mij 15 min (lees make up, omkleden en haar) en dan sta ik klaar met schoenen en jas aan. Bij hem is dat denk ik 40 minuten later. Het gaat allemaal zo langzaam en ik snap gewoon niet hoe iemand niet in 10 minuten z’n haar kan doen als man zijnde; als ik dat als vrouw in 5 minuten kan doen. (Lees: hij heeft ooo nog eens kort haar). Hij doet er gewoon 15-20 minuten over, hoe dan.

Anastasia24

Re: Wie is er nog meer langzaam?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:15

Ik ben hier team snel, het liefst ook nog multi-tasken, zo efficient mogelijk. Maar daar zou ik graag vanaf willen, wil mijn tijd nemen voor dingen, niet constant aan en gaan als ik iets moet doen. Dus ik neem juist graag ''jullie'' als voorbeeld. Is ook echt niets verkeerds. Deze maatschappij is zo opgesteld met efficientie, ik zou graag ''nutteloos'' dingen langzamer doen. 3 kwartier mijn haar doen, zou willen dat ik die innerlijke rust had.

Eefke85

Re: Wie is er nog meer langzaam?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:40

Hier nog een langzame. Hoe hard ik ook mn best doe, ik kan gewoon niet snel werken.
Ik werk in de zorg en ben altijd bang dat ik mensen pijn doe als ik sneller probeer, dus probeer het te compenseren door tussendoor harder te lopen. Zowel bij mijn vorige baan als bij deze baan krijg ik regelmatig de vraag of ik haast heb als ik van de een naar de ander loop.
Ben me nu ook aan het afvragen of ik dat gehaast nog wel wil.

Ook bij de paarden ben ik makkelijk een uur/1,5 uur bezig met uitmesten. Heb 3 eigen en 1 die ik ernaast verzorg, ongeveer een hectare weiland en de stallen die altijd open staan. Nou moet ik zeggen dat ik met de paarden ook wel erg pietje precies ben. Alle kleine beetjes kunnen wormeneitjes in zitten, dus moeten weg.