Maar het blijft veel te jong om te overlijden, en ik wens zijn familie en iedereen die hem lief had heel veel sterkte met dit grote verlies
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Maar wat had hij dan? Ik lees van gezondheidsproblemen. Dat heb ik dan gemist.
Storm schreef:Ik vond hem ook afgevallen, hij had daarvoor een pafferig gezicht en nu niet meer. Mij viel op dat zijn ogen erg geel waren.
Hoe dan ook, het is heel erg dat hij overleden is. 52 is hartstikke jong.
CharleyT schreef:AppleSter schreef:Verschrikkelijk. Voor z’n broer, familie en vrienden, maar ook voor alle mensen die in een nare tijd (en nog steeds) enorm veel steun aan zijn shows en podcasts hebben gehad…
Geen idee wat je hier probeert te zeggen. 'shows en podcast'steun gevend???
8nnemiek schreef:Ik keek er vroeger wel eens naar, toen hij nog best leuke tv maakte. Ik wist niet dat hij nog zo jong was.
Jammer dat hij uiteindelijk zo ontspoord is. Maar heel naar om zo jong te overlijden, sterkte aan zijn familie.. Het moet toch lastig zijn om iemand zo achteruit te zien gaan die zo wantrouwend is naar de medische wereld dat ie geen hulp durft te zoeken.
Suzanne F. schreef:Inderdaad. Ik las dat hij medicatie weigerde van de artsen. Wat triest.
germie schreef:Jensen ontspoord? Dat lees ik nergens en is me nooit opgevallen. Hij zei gewoon wat veel mensen niet durfden uit te spreken. Dat vond ik juist het sterke van hem. Maar de laatste jaren volgde ik zijn shows niet echt meer. Ze duurden me te lang en te vaak hetzelfde.
nps schreef:germie schreef:Denk niet dat je zoiets bewust meekrijgt als je al dood bent. Dus zie ook in speculatie geen problemen, kun je mogelijk nog wat van leren zelfs. En hier lees ik geen speculatie.
Voor de nabestaanden is het wat minder leuk.
Petpa schreef:Suzanne F. schreef:Inderdaad. Ik las dat hij medicatie weigerde van de artsen. Wat triest.
Ik dacht kan niet waar zijn...
Maar het is idd zo,
Te bizar voor woorden!
"Een arts zou hem een medicijn hebben geadviseerd om mogelijke complicaties te voorkomen, maar Jensen besloot zijn luisteraars om raad te vragen. "Ik wil zo min mogelijk medicijnen in me nemen", zei hij. "Als mens reageer ik altijd heel heftig op medicijnen en pillen.""
Bron: https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... ensen-show
SARINO schreef:De man durfde veel te benoemen. Heeft een hoop mensen het zetje gegeven om zelf te blijven nadenken en meer onderzoek te doen.
Ik ken ook vele die wel braaf alle doktersadviezen en bijbehorende medicatie in namen . Ook zij zijn overleden.
Het is allemaal niet zo zwart /wit als het hier nu weer wordt neergezet.
Lieser schreef:Freya6 schreef:Misschien goed om even te realiseren, maar wat zouden jullie er van vinden als na je dood mensen in een topic over je gaan speculeren? Niet echt respectvol toch?
Er wordt niet gespeculeerd, dit zijn feiten.