Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Je kan van die plakpipo's zeggen wat je wil, maar die zetten geen politieauto's in de hens en lopen niet met bouwhekken te gooien.
Benzz schreef:Mondy schreef:Daarbij is het natuurlijk ook flink uitlokken door de ME wel zo in te laten zetten voor rechtse demonstraties maar de plak pipos op de snelwegen van links maar weer te laten zitten een tijdje voor ze weggehaald worden. Je krijgt twee verschillende aanpakken voor eenzelfde vergrijp.
Dit is niet waar, ook de XR wordt van de snelweg afgehaald. En daar zijn ook mensen veroordeeld.
Echter zeg jij nu: Hetzelfde vergrijp. Dan zou ik de uitzending van Bender nogmaals kijken, want dit was echt een totaal ander vergrijp.
DuoPenotti schreef:Ik vind dat ze ze allemaal te lief aanpakken.
Die plakkers krijgen een zachte douche met een waterkanon.
Zet daar eens een pijnlijke straal op.
Kom ook dat is een keer genoeg geweest.
En de lui in de stallen mochten ze van mij toch ook wel uit de stal sleuren.
Die werden ook te lief aangepakt.
Maar deze raddraaiers zijn mij ook te lief aangepakt.
Als je gaat rellen tegen politie op een manier als dit dan schiet maar met rubberen kogels. Of met harde paintballen. Voor latere herkenning.
Pak ook het waterkanon en blaas ze onderste boven
Rellers, welke soort ook aanpakken.
Demonstreren kan. Maar als het tijd is om te gaan dan is het dat ook.
Mondy schreef:Daarbij is het natuurlijk ook flink uitlokken door de ME wel zo in te laten zetten voor rechtse demonstraties maar de plak pipos op de snelwegen van links maar weer te laten zitten een tijdje voor ze weggehaald worden. Je krijgt twee verschillende aanpakken voor eenzelfde vergrijp.
fransje23 schreef:Dat iemand die mee doet aan dit soort rellen praat over normen en waarden die naar de kloten gaan vind ik heel bijzonder...
Ze doen het voor hun land... Dat is niet het land waarin in leef en wil leven.