Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Vraag: Ik ben slecht ter been. Kan ik nog op de Posbank komen?
Antwoord:- Het Paviljoen Posbank is altijd bereikbaar via de Schietbergseweg
- Voor mensen met een gehandicaptenparkeerkaart is parkeerplaats De Driesprong bereikbaar
- Buiten de maanden juli en augustus zijn de wegen op doordeweekse dagen toegankelijk
Steppe schreef:Veel antwoorden hier vind ik echt niet kunnen en zelfs kwetsend, er kunnen best wel paden zonder asfalt aangelegd worden die voor rolstoelen oid goed begaanbaar zijn en ze hoeven niet super breed maar hier en daar een uitwijk mogelijkheid is voldoende.
MarlindeRooz schreef:Maar TS wil toegang voor gemotoriseerd verkeer diep in de bossen. Zodat zij kan genieten van de rust en stilte daar.
Ze wil geen speciale paden voor scootmobiels etc. Die zijn er maar die vindt ze te druk.
karuna schreef:Voor veel mensen is dat geen optiefietsen kan ik helaas ook niet meer en de scootmobiel kan niet altijd mee of op de paden. En veel mensen zijn juist afhankelijk van dr auto om ergens te komen om daar dan een ministukje te wandelen. En die opties zijn ook niet meer bereikbaar meest behalve de overvolle file plekken waar je vaak niet eens meer kan parkeren ivm de drukte.
Dat wringt bij mij. Iedereen heeft de mondvol van inclusie en iedereen doet mee, en aan de andere kant wordt een groeiende groep keihard steeds verder buitengesloten zonder enige vorm van alternatief