Pony gedood Meeuwen (B)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 12:12

DuoPenotti schreef:
Dit hoort juist op VN.
Paard gerelateerd nieuws.
Er staat minder belangrijk nieuws daar

Eens

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 12:14

Wolven topic gaat voor mij vaak te snel en dan is het wel fijn als het voorpagina nieuws is met een linkje naar het wolventopic als je wilt reageren.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 12:20

Elisa2 schreef:
Wolven topic gaat voor mij vaak te snel en dan is het wel fijn als het voorpagina nieuws is met een linkje naar het wolventopic als je wilt reageren.

:j

daar reageren hoeft van mij ook niet.
Dat kan prima bij het algemene topic.
Maar zo'n artikel hoort op de VN.

Al is het bij andere topics wel, zoals bij die handelaar met de verwaarloosde paarden.
3 topics waar 3 keer hetzelfde gezegd word.... dát vind ik pas irritant.
Prima die 3 artikelen , maar laat de reacties enkel bij 1 topic komen.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 12:22

Popstra schreef:
Wat een kinderachtig gedoe hier zeg! Open dan geen topic als je het niet wil lezen

Vraag me uberhoupt af of Bokt nog op het wolven topic kijkt aangezien er nog maar een klein groepje van dezelfde personen daar reageren.
Het is juist goed om onder de aandacht te brengen.
Meeuwen was een tijd van alle ellende af maar lijkt nu de laatste tijd weer flink aan de beurt te zijn..
Zo gaat het hier ook gebeuren. Blijf er allert bij.

Ik lees ook mee en reageer soms maar vaker scrol ik de meldingen door zonder reactie te geven.

Temmen van dit soort berichten vind ik echt absurd. Hoezo willen ontkennen dat we een mega groot probleem hebben!!

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 12:50

De nieuwsredactie was nog bezig met dit bericht. Wij hebben dit gisteren door gekregen en we hadden willen kijken om dit vandaag te plaatsen. Het zal er nog wel opkomen maar gesloten omdat er nu al een topic over is.

DuoPenotti

Re: Pony gedood Meeuwen (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 12:52

Helemaal goed toch :j

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 12:52

Popstra schreef:
Wat een kinderachtig gedoe hier zeg! Open dan geen topic als je het niet wil lezen

Vraag me uberhoupt af of Bokt nog op het wolven topic kijkt aangezien er nog maar een klein groepje van dezelfde personen daar reageren.
Het is juist goed om onder de aandacht te brengen.
Meeuwen was een tijd van alle ellende af maar lijkt nu de laatste tijd weer flink aan de beurt te zijn..
Zo gaat het hier ook gebeuren. Blijf er allert bij.

Ik reageer bijna nooit in dat topic. Maar lees het wel elke dag. Om te lezen waar ze zich bevinden en hoe de ernst van de situatie is. Dus vindt het wel een heel belangrijk topic.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 13:10

Ik denk dat het juist wel even goed is dit los van het wolventopic te plaatsen. Het is een tijdje redelijk rustig geweest met aanvallen doordat er welpjes zijn geboren. Dus gaat het probleem naar de "luwte".

Nu de aanvallen weer beginnen zorgt dit misschien wel even voor wat extra alertheid onder de mensen los van het wolventopic.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 13:18

Femke_Tweety schreef:
DuoPenotti schreef:
Dit hoort juist op VN.
Paard gerelateerd nieuws.
Er staat minder belangrijk nieuws daar

Eens

Absoluut mee eens !! :j

En dat daar een bokker op temt, begrijp ik niet. Het mag, beter moét, onder de aandacht blijven. Het zal verdorie je beestje maar zijn.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 13:25

Mellow schreef:
Het is een tijdje redelijk rustig geweest met aanvallen doordat er welpjes zijn geboren. Dus gaat het probleem naar de "luwte".

Er zijn op de Veluwe aan de lopende band aanvallen op schapen en recent ook meerdere keren op alpaca's, het is geen moment rustiger geweest.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 13:33

Wow, ik las het echt dat er een paard gedood was door meeuwen.. Vroeg me al af wat voor killer meeuwen er in België wonen.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 13:34

Waar zeg ik dat er geen aanvallen meer waren dan Goof?
Ik zeg alleen dat het redelijk rustig was en ik zie nu toch echt weer toename van incidenten de afgelopen weken.
Ik doe het ook met de info die ik lees in het wolven topic hè.
Net als dat jij nu nav het nieuwsbericht je conclusie trekt dat je het sensatiebelust vind.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 13:34

fohadie schreef:
Wow, ik las het echt dat er een paard gedood was door meeuwen.. Vroeg me al af wat voor killer meeuwen er in België wonen.

Misschien met je de foto eens zien van haar gezichtje,… , dan praat je er niet zo lichtjes over.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 13:36

Ik kan geen fotos zien? Kan beide links niet bekijken.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 13:54

_San87_ schreef:
Als je t er niet mee eens bent, zou ik denken dat je daarvoor bij de nieuwsredactie moet zijn. Niet in random fora random aanvallen spammen omdat je vindt dat een topic niet genoeg is?

Er zijn dit weekend 3 topics over Shein geopend.
Is dat ook nodig?
Eerste topic was enkel een vraag waaruit topic 2 ontstond, topic 3 kwam een dag later en is kwa inhoud hetzelfde als topic 2.

Er is niks gedaan met mn Tem hierop.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 14:05

DuoPenotti schreef:
Elisa2 schreef:

:j

daar reageren hoeft van mij ook niet.
Dat kan prima bij het algemene topic.
Maar zo'n artikel hoort op de VN.

Al is het bij andere topics wel, zoals bij die handelaar met de verwaarloosde paarden.
3 topics waar 3 keer hetzelfde gezegd word.... dát vind ik pas irritant.
Prima die 3 artikelen , maar laat de reacties enkel bij 1 topic komen.

Eens, er wordt vaker verwezen naar een centraal topic. Dat een paardde banjo speelt vindik niet interessant:+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 14:17

Onali schreef:
_San87_ schreef:
Als je t er niet mee eens bent, zou ik denken dat je daarvoor bij de nieuwsredactie moet zijn. Niet in random fora random aanvallen spammen omdat je vindt dat een topic niet genoeg is?

Er zijn dit weekend 3 topics over Shein geopend.
Is dat ook nodig?
Eerste topic was enkel een vraag waaruit topic 2 ontstond, topic 3 kwam een dag later en is kwa inhoud hetzelfde als topic 2.

Er is niks gedaan met mn Tem hierop.

Dat is imo net zo goed vreemd... Ik weet niet wat de motivatie van de mods is, maar een centraal topic lijkt mij prima voor dat soort dingen?

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 22:37

Chickyy schreef:
Er is toch een algemeen topic over de wolf? Waarom open je dan nu steeds nieuwe topics hierover?

[NM] Wolf Nl, Be, Du deel 3

Omdat deze aanvallen allen een plek zouden moeten hebben, alleenal door het onvoorstelbaar leed dat gebeurd.

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 22:43

tienus63 schreef:
In omgeving rond Meeuwen (B)is de laatste weken veel activiteit van wolf of wolven.
Helaas is gisteren Gino, een pony slachtoffer van geworden.

Gino is niet meer!! De 3de wolvenaanval in evenveel dagen tijd!! Verschrikkelijk dit! Zoveel kinderen die naar Gino gingen kijken en een wortel gingen geven... leg het maar uit....
Kotsbeu zijn we het hier. En stop met de zever om onze dieren beter te beschermen! Niks houd die wolven tegen. Daar zijn nu bewijzen genoeg van! Hoe moet dit nu verder?? Gaan wij geen dieren meer mogen/kunnen houden? Kunnen onze kinderen dan geen diertjes meer hebben om te knuffelen om te voederen.... al de mensen die dit nog enigszins verdedigen hoeven tegen mij niks meer te zeggen! Een grote schande van die bende wolvenwappies! Loos, Thoelen.... schaam jullie diep! Dit MOET stoppen!!⛔️⛔️

Bron
https://www.hbvl.be/regio/limburg/oudsb ... 13779.html

Let op zeer schokkende foto’s
https://www.facebook.com/share/p/1CdkNF ... tid=wwXIfr

Sterkte, alhoewel dit woord niet uitdrukt wat ik voel.
Ik heb de foto's gezien in een groep op een ander platform.
Ze zijn onvoorstelbaar.

Ik zou overigens die Wolvenvriendjes geen wappies noemen eerder linksgroen versifte gekken.
Want wakker op dit niveau zijn zij niet.
Ze voeren een agenda uit en het wordt tijd dat de wereld zich gaat verzetten tegen deze twee - en viervoetige m*****n***s.
Maar dat weet je zelf.
Nogmaals heel heel veel sterkte voor een ieder die Gino (en alle andere slachtoffers van wolvengeweld) lief had.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 07:09

Firelight schreef:
De nieuwsredactie was nog bezig met dit bericht. Wij hebben dit gisteren door gekregen en we hadden willen kijken om dit vandaag te plaatsen. Het zal er nog wel opkomen maar gesloten omdat er nu al een topic over is.

Wel jammer dat alle aanvallen nu in 1 bericht zijn gepropt.
Want ja stel je voor dat er teveel wolven nieuws op de voorpagina staat. En er een paar bokkers dat niet oké vinden.

Dat is wel een juiste weerspiegeling van Nederland dat wel.
Merendeel van de mensen is voor beheer van de wolf.
Maar klein groepje houd het tegen.

Jammer dat bokt zich dat ook op laat leggen.

Elk had zijn eigen bericht verdient.

Want dat kregen de verwaarloosde pony's ook.
3 berichten. Maar wel maar 1 incident.

Bijzonder. Kan iemand van het team dat uitleggen dat verschil?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 07:21

Ik heb deze post even achter de schermen geplaatst, we komen er op terug.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 08:08

Heel fijn, dankjewel voor de moeite alvast :j

De pony die geschrokken is, zou wolf niet genoemd worden kreeg die zijn eigen bericht.
Stond daar geschrokken van hond, dan wel.
Maar nu er wolf staat mag die niet zelf benoemd worden, want wolven nieuws moet onder het tapijt?

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 13:17

Wij hebben het in één bericht samengevoegd omdat het nieuws al elders op Bokt staat en wij daardoor de nieuwsberichten op slot moeten zetten.
Bovendien waren van twee van de berichten ook niet echt een goed nieuwsbericht te maken.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 13:27

Martina67 schreef:
tienus63 schreef:
In omgeving rond Meeuwen (B)is de laatste weken veel activiteit van wolf of wolven.
Helaas is gisteren Gino, een pony slachtoffer van geworden.

Gino is niet meer!! De 3de wolvenaanval in evenveel dagen tijd!! Verschrikkelijk dit! Zoveel kinderen die naar Gino gingen kijken en een wortel gingen geven... leg het maar uit....
Kotsbeu zijn we het hier. En stop met de zever om onze dieren beter te beschermen! Niks houd die wolven tegen. Daar zijn nu bewijzen genoeg van! Hoe moet dit nu verder?? Gaan wij geen dieren meer mogen/kunnen houden? Kunnen onze kinderen dan geen diertjes meer hebben om te knuffelen om te voederen.... al de mensen die dit nog enigszins verdedigen hoeven tegen mij niks meer te zeggen! Een grote schande van die bende wolvenwappies! Loos, Thoelen.... schaam jullie diep! Dit MOET stoppen!!⛔️⛔️

Bron
https://www.hbvl.be/regio/limburg/oudsb ... 13779.html

Let op zeer schokkende foto’s
https://www.facebook.com/share/p/1CdkNF ... tid=wwXIfr

Sterkte, alhoewel dit woord niet uitdrukt wat ik voel.
Ik heb de foto's gezien in een groep op een ander platform.
Ze zijn onvoorstelbaar.

Ik zou overigens die Wolvenvriendjes geen wappies noemen eerder linksgroen versifte gekken.
Want wakker op dit niveau zijn zij niet.
Ze voeren een agenda uit en het wordt tijd dat de wereld zich gaat verzetten tegen deze twee - en viervoetige m*****n***s.
Maar dat weet je zelf.
Nogmaals heel heel veel sterkte voor een ieder die Gino (en alle andere slachtoffers van wolvengeweld) lief had.

Precies. En degenen die proberen om dergelijke vreselijke berichten weg te stoppen zijn zeer waarschijnlijk pro-wolfers.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 13:27

Firelight schreef:
Wij hebben het in één bericht samengevoegd omdat het nieuws al elders op Bokt staat en wij daardoor de nieuwsberichten op slot moeten zetten.
Bovendien waren van twee van de berichten ook niet echt een goed nieuwsbericht te maken.

Jammer...

Maar bedankt voor het overleg :j