DuoPenotti schreef:Dit hoort juist op VN.
Paard gerelateerd nieuws.
Er staat minder belangrijk nieuws daar
Eens
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Wolven topic gaat voor mij vaak te snel en dan is het wel fijn als het voorpagina nieuws is met een linkje naar het wolventopic als je wilt reageren.
Popstra schreef:Wat een kinderachtig gedoe hier zeg! Open dan geen topic als je het niet wil lezen
Vraag me uberhoupt af of Bokt nog op het wolven topic kijkt aangezien er nog maar een klein groepje van dezelfde personen daar reageren.
Het is juist goed om onder de aandacht te brengen.
Meeuwen was een tijd van alle ellende af maar lijkt nu de laatste tijd weer flink aan de beurt te zijn..
Zo gaat het hier ook gebeuren. Blijf er allert bij.
Popstra schreef:Wat een kinderachtig gedoe hier zeg! Open dan geen topic als je het niet wil lezen
Vraag me uberhoupt af of Bokt nog op het wolven topic kijkt aangezien er nog maar een klein groepje van dezelfde personen daar reageren.
Het is juist goed om onder de aandacht te brengen.
Meeuwen was een tijd van alle ellende af maar lijkt nu de laatste tijd weer flink aan de beurt te zijn..
Zo gaat het hier ook gebeuren. Blijf er allert bij.
_San87_ schreef:Als je t er niet mee eens bent, zou ik denken dat je daarvoor bij de nieuwsredactie moet zijn. Niet in random fora random aanvallen spammen omdat je vindt dat een topic niet genoeg is?
DuoPenotti schreef:Elisa2 schreef:Wolven topic gaat voor mij vaak te snel en dan is het wel fijn als het voorpagina nieuws is met een linkje naar het wolventopic als je wilt reageren.
daar reageren hoeft van mij ook niet.
Dat kan prima bij het algemene topic.
Maar zo'n artikel hoort op de VN.
Al is het bij andere topics wel, zoals bij die handelaar met de verwaarloosde paarden.
3 topics waar 3 keer hetzelfde gezegd word.... dát vind ik pas irritant.
Prima die 3 artikelen , maar laat de reacties enkel bij 1 topic komen.
Onali schreef:_San87_ schreef:Als je t er niet mee eens bent, zou ik denken dat je daarvoor bij de nieuwsredactie moet zijn. Niet in random fora random aanvallen spammen omdat je vindt dat een topic niet genoeg is?
Er zijn dit weekend 3 topics over Shein geopend.
Is dat ook nodig?
Eerste topic was enkel een vraag waaruit topic 2 ontstond, topic 3 kwam een dag later en is kwa inhoud hetzelfde als topic 2.
Er is niks gedaan met mn Tem hierop.
Chickyy schreef:Er is toch een algemeen topic over de wolf? Waarom open je dan nu steeds nieuwe topics hierover?
[NM] Wolf Nl, Be, Du deel 3
tienus63 schreef:In omgeving rond Meeuwen (B)is de laatste weken veel activiteit van wolf of wolven.
Helaas is gisteren Gino, een pony slachtoffer van geworden.
Gino is niet meer!! De 3de wolvenaanval in evenveel dagen tijd!! Verschrikkelijk dit! Zoveel kinderen die naar Gino gingen kijken en een wortel gingen geven... leg het maar uit....
Kotsbeu zijn we het hier. En stop met de zever om onze dieren beter te beschermen! Niks houd die wolven tegen. Daar zijn nu bewijzen genoeg van! Hoe moet dit nu verder?? Gaan wij geen dieren meer mogen/kunnen houden? Kunnen onze kinderen dan geen diertjes meer hebben om te knuffelen om te voederen.... al de mensen die dit nog enigszins verdedigen hoeven tegen mij niks meer te zeggen! Een grote schande van die bende wolvenwappies! Loos, Thoelen.... schaam jullie diep! Dit MOET stoppen!!⛔️⛔️
Bron
https://www.hbvl.be/regio/limburg/oudsb ... 13779.html
Let op zeer schokkende foto’s
https://www.facebook.com/share/p/1CdkNF ... tid=wwXIfr
Firelight schreef:De nieuwsredactie was nog bezig met dit bericht. Wij hebben dit gisteren door gekregen en we hadden willen kijken om dit vandaag te plaatsen. Het zal er nog wel opkomen maar gesloten omdat er nu al een topic over is.
Martina67 schreef:tienus63 schreef:In omgeving rond Meeuwen (B)is de laatste weken veel activiteit van wolf of wolven.
Helaas is gisteren Gino, een pony slachtoffer van geworden.
Gino is niet meer!! De 3de wolvenaanval in evenveel dagen tijd!! Verschrikkelijk dit! Zoveel kinderen die naar Gino gingen kijken en een wortel gingen geven... leg het maar uit....
Kotsbeu zijn we het hier. En stop met de zever om onze dieren beter te beschermen! Niks houd die wolven tegen. Daar zijn nu bewijzen genoeg van! Hoe moet dit nu verder?? Gaan wij geen dieren meer mogen/kunnen houden? Kunnen onze kinderen dan geen diertjes meer hebben om te knuffelen om te voederen.... al de mensen die dit nog enigszins verdedigen hoeven tegen mij niks meer te zeggen! Een grote schande van die bende wolvenwappies! Loos, Thoelen.... schaam jullie diep! Dit MOET stoppen!!⛔️⛔️
Bron
https://www.hbvl.be/regio/limburg/oudsb ... 13779.html
Let op zeer schokkende foto’s
https://www.facebook.com/share/p/1CdkNF ... tid=wwXIfr
Sterkte, alhoewel dit woord niet uitdrukt wat ik voel.
Ik heb de foto's gezien in een groep op een ander platform.
Ze zijn onvoorstelbaar.
Ik zou overigens die Wolvenvriendjes geen wappies noemen eerder linksgroen versifte gekken.
Want wakker op dit niveau zijn zij niet.
Ze voeren een agenda uit en het wordt tijd dat de wereld zich gaat verzetten tegen deze twee - en viervoetige m*****n***s.
Maar dat weet je zelf.
Nogmaals heel heel veel sterkte voor een ieder die Gino (en alle andere slachtoffers van wolvengeweld) lief had.