Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Wat een fijn bericht toch, twee mensen die nog leven. Wat zullen die een afschuwelijke herinneringen hebben.
Cayenne schreef:Zo'n verhaal is er ook over een jonge vrouw/meisje?, die als enige een vliegtuigcrash overleefde in de jungle en dagenlang moest zoeken naar hulp, geloof zelfs met meerdere gebroken botten.Het doet me een beetje denken aan dat vliegtuigongeluk waarbij één jongetje het toen had overleefd.
Cheytjuh schreef:Jeetje wat heftig… je ziet inderdaad op dat filmpje dat het vliegtuig al niet omhoog komt, dan vraag ik me weer af : waarom dan uberhaupt verdergaan? Ik ben een leek en geen piloot, maar als het al zo moeizaam gaat?
Verschrikkelijk voor de nabestaanden en overlevenden, getekend voor het leven.
Cheytjuh schreef:Jeetje wat heftig… je ziet inderdaad op dat filmpje dat het vliegtuig al niet omhoog komt, dan vraag ik me weer af : waarom dan uberhaupt verdergaan? Ik ben een leek en geen piloot, maar als het al zo moeizaam gaat?
Verschrikkelijk voor de nabestaanden en overlevenden, getekend voor het leven.
Cayenne schreef:Nieuwe video van het opstijgen. Je ziet duidelijk dat het vliegtuig niet omhoog komt: https://x.com/Vikasmakwana111/status/19 ... vJoTg&s=19
germie schreef:Straks zullen er wel verslagen van de laatste gesprekken met de piloot en de luchtverkeersleiding naar buiten komen. En dan wordt er denk ik al meer duidelijk.
Gitana schreef:Pfoe die video's. Wat moeten die mensen in angst gezeten hebben, wat een verschrikkelijke horror om zo naar je dood toe te zweven. En ook voor de mensen die toe gekeken hebben en zo'n schip aan zagen komen, bleh![]()
Ik vermijd de dreamliners al jaren vanwege alle rare dingetjes die er steeds meer zijn. Ben daarom benieuwd wat er uit het onderzoek gaat blijken.
DubbelFun schreef:Normaal gesproken niet, maar er zijn in het verleden al gebeurtenissen geweest waarin dit wel degelijk het geval is geweestCitaat:Vergeet niet dat een piloot ook niet levensmoe is en normaal gesproken ook niet met opzet een vliegtuig laat crashen.