Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Religie opgeven als reden, ook zo'n bedrijf brand daar liever zijn vingers niet aan.
DuoPenotti schreef:Heb je de app op je telefoon.
Daarmee heb ik die stappen gevolgd.
3 streepjes klikken.
Het tandwiel.
En dan bijna onderaan privacy beleid
En dan stukje naar onder in die tekst je hebt het recht om bezwaar te maken.
--
Via browser ook op de 3 streepjes.
Instellingen en privacy
Instellingen
En ook onderaan privacy beleid
Anastasia24 schreef:Bedankt voor het delen! Maar ik had niet anders verwacht. Ik wéét dat wat ik online zet (prive of niet) overal en altijd terug te vinden is, en Ai gebruikt het internet, dus ook dat kleine stukje van mij. Blijft overigens belachelijk dát het kan.
tengeltje11 schreef:In België krijgt elke gebruiker een mail, als je daar op antwoord, wordt niets gebruikt en krijg je een bevestigingsmail dat je geen akkoord geeft.
Bijzonder dat dit bij jullie anders is?
poes schreef:Is er hier niemand die even denkt: ik bén al jarenlang het product ???
De echte oplossing is geen profiel hebben e. Facebook lacht al jaren met The right to be forgotten. Het is een Amerikaans bedrijf waar GDPR niet speelt.
Ikzelf vind het voorlopig niet zo erg, naïef waarschijnlijk, maar weet dat de enige echte bescherming is om geen profiel te hebben en als je er eentje hebt die expliciet te laten wissen en te vragen om vergeten te worden. Maar denk niet dat ze dat doen.
mika11 schreef:Gebruiken mensen hier dan ook al meer signal ipv whatsapp?
Omdat dit ook van meta is, tenminste dat dacht ik.
hwn schreef:tengeltje11 schreef:In België krijgt elke gebruiker een mail, als je daar op antwoord, wordt niets gebruikt en krijg je een bevestigingsmail dat je geen akkoord geeft.
Bijzonder dat dit bij jullie anders is?
Ik woon ook in België maar heb bij mijn weten geen mail gehad hoor. Heb zelf (nog) geen stappen ondernomen, denk trouwens niet dat mijn foto's AI-waardig zijn