MyWishMax schreef:Ik heb al jaren de kachel op 15 graden continu op een enkele keer na dat die een uurtje op 18 gaat enndat is per winter op 1 hand te tellen en kreeg vorig jaar wrl iets terug maar niet veel. Ik betaal minder als het advies termijnbedrag want dat kan ik niet eens betalen. En ik kon het niet lager zetten dus betaal nu al meer als wat eigenlijk te missen is.
Het stomme is dat ik bij moest betalen nadat zij zelf aangegeven hadden dat ik omlaag kon. Ik ging al veel minder omlaag met termijnbedrag als ze aanraden, maar het advies voor termijnbedrag was ineens bijna 70 euro meer per maand na de jaarrekening... Sorry dat geld is er niet en meer besparen kan niet?
Het is net gelukt om in te dienen. Behalve dat ik geen bruto maandinkomen weet omdat uitkering netto is. Lekker handig dus. Ben wel bang dat het afgewezen wordt, omdat het verschil tussen het bedrag wat ik betaal en wat ik volgens hen moet betalen niet zo groot is. Maar ik weet niet hoe ik het huidge bedrag een jaar vol moet houden... en dan waarschijnlijk weer bij betalen door iets stoms.
Ze controleren het bij je energiemaatschappij jongens. Zowel wat je betaalt ald wat het advies is.
Ik duim voor je dat je het krijgt