Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Hoe hij zich gevoeld moet hebben de laatste maanden, weken, dagen, uren, minuten. Ik ben r.k. met een flinke dosis empathie voor de lijdende mens. Ik had hem een rustiger en comfortabeler einde gegund. Niet dit gesol met een stervende mens. Dat wil je niet voor jezelf, niet voor je ouders, niet voor een vreemde. En niet voor een paus.
Ik sta echt perplex dat mensen dit mooi vinden. En dat mensen allerlei aannames doen. Mijn hart bloedt voot die man.
anjali schreef:In elk geval wil ik mijn dank betuigen aan Bokt voor het snel doorgeven van dit nieuws. Al eerder trouwens dat heel belangrijke nieuwsitems mij bereikten via Bokt, eerder dan via de "reguliere" kanalen.
Lieser schreef:anjali schreef:In elk geval wil ik mijn dank betuigen aan Bokt voor het snel doorgeven van dit nieuws. Al eerder trouwens dat heel belangrijke nieuwsitems mij bereikten via Bokt, eerder dan via de "reguliere" kanalen.
Hoe werkt dat dan? Want bokt haalt het nieuws gewoon van nu.nl. Het is niet zo dat Kevin Joseph Farrell ze even heeft gebeld vanochtend ...
Boras schreef:Hoe hij zich gevoeld moet hebben de laatste maanden, weken, dagen, uren, minuten. Ik ben r.k. met een flinke dosis empathie voor de lijdende mens. Ik had hem een rustiger en comfortabeler einde gegund. Niet dit gesol met een stervende mens. Dat wil je niet voor jezelf, niet voor je ouders, niet voor een vreemde. En niet voor een paus.
Ik sta echt perplex dat mensen dit mooi vinden. En dat mensen allerlei aannames doen. Mijn hart bloedt voot die man.
Storm schreef:Niniane schreef:Als Paus overlijden met Pasen vind ik best wel een prestatie. Als in, als je als 88-jarige Paus een datum zou mogen kiezen voor je sterfdag, dan is dit een ´mooie´ datum.
Wij zijn in Februari nog in Rome geweest en toen was het al slecht. Wat zal het nu idioot druk zijn in de stad.
Er zijn maar weinig landen die 2e paasdag vieren.
Ik vind het vooral mooi dat hij gisteren nog heeft 'meegepakt', net alsof hij de mis nog wilde doen en daarna de rust mocht nemen.
Cayenne schreef:Jeetje, wat ontzettend respectloos.
anjali schreef:Dat is natuurlijk omdat hij in uitspraken partij had gekozen (voor Gaza). Dan zou ik als Israel ook geen zin hebben om te condoleren.