Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieuwke_ schreef:Het verhaal van Ruby Franke hoorde ik laatst voor het eerst in een podcast voorbij komen. Ik moet de documentaire nog eens opzoeken, maar wat een walgelijk verhaal is dat zeg. Ik vind ook dat ze paal en perk moeten stellen aan familievlogs. Laat die kinderen lekker kind zijn i.p.v. de hele dag met een camera op de bakkes rond te lopen.
Nu heb ik sws niks met vloggers en al helemaal niet influencers. Echt het meest onnozele beroep wat er ooit is uitgevonden
Love_myhorse schreef:Familie B. Slaat wel echt de klok. Ze hebben bioscoops films, musical, tikok, liedjes, allemaal eigen insta en YouTube kanaal. Die ouders hebben geen werk dus dit is echt hun werk en ze schijnen er 10.000 euro's per maand mee te verdienen zag ik vanmiddag op shownieuws.
Kinderen worden helemaal geïnstrueerd wat ze moeten zeggen, dag en nacht die camera op hun neus in de meest kwetsbare momenten. Leuk als je puber bent en dit overal maar te zien is.
Wat ik ook schokkend vind is dat het zoontje zegt ik ben een metro man, jemig dat joch is 10 ofzo?...Ik wist niet eens wat het was..
Love_myhorse schreef:Familie B. Slaat wel echt de klok. Ze hebben bioscoops films, musical, tikok, liedjes, allemaal eigen insta en YouTube kanaal. Die ouders hebben geen werk dus dit is echt hun werk en ze schijnen er 10.000 euro's per maand mee te verdienen zag ik vanmiddag op shownieuws.
Kinderen worden helemaal geïnstrueerd wat ze moeten zeggen, dag en nacht die camera op hun neus in de meest kwetsbare momenten. Leuk als je puber bent en dit overal maar te zien is.
Wat ik ook schokkend vind is dat het zoontje zegt ik ben een metro man, jemig dat joch is 10 ofzo?...Ik wist niet eens wat het was..
Electra63 schreef:Ik begrijp sowieso niet de populariteit van vloggers en influencers.
De volwassen dochter van een vriendin van mij is ook Content Maker. Die maakt dan reclame voor kleding, make-up, huishoudspullen en uitjes (met haar kinderen).
Er gaat ontzettend veel tijd in zitten, maar het is zo leuk, omdat het gratis is.
Christiene schreef:Dus die zotten helemaal niet meer op school voor een wereld reis wat ook gevolgd word?
Bijzonder allemaal. Ze zijn er wel schatrijk van geworden