Denk dat er niets gaat veranderen. Iets met tradities... Ik zie het ook niet gebeuren dat de politie dit goed kan handhaven. Al zouden ze dat doen, gaan ze na vertrek van de politie weer verder.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:BarbaLala schreef:
Wat naief gedacht.
Dit is simpelweg de volgende traditie die om zeep wordt geholpen om een groter doel te dienen.
Wat is volgens jou het groter doel Barbalala? En dit is een echte oprechte vraag .
germie schreef:Maar ja, je kunt alles wat krom is natuurlijk recht praten.
germie schreef:Ik praat gelukkig niets wat krom is recht, dat doen anderen wel helaas
Maar als je in Duitsland en Belgie nog gewoon vuurwerk kunt kopen zal het echt niet rustig worden hoor.
Roken vind ik heel wat anders, dat is gewoon ongezond. Maar nog steeds is het geaccepteerd en wordt het niet geaccepteerd als je er wat van zegt bij een bushalte. Dus raar aankijken? Ik herken dat totaal niet.
BarbaLala schreef:Alles maar dan ook alles maken ze kapot
Over 100 jaar is er niets meer van Nederland over.
Wat een poedersuiker elite.
xRivaldo schreef:Woon een half uurtje van Duitsland af, dus mijn buren gaan natuurlijk vrolijk die kant op (doen ze al). Ook voor carbid vragen ze geen vergunning aan en staan de ze op 70 meter van mijn paarden af.
Denk dat er niets gaat veranderen. Iets met tradities... Ik zie het ook niet gebeuren dat de politie dit goed kan handhaven. Al zouden ze dat doen, gaan ze na vertrek van de politie weer verder.
BarbaLala schreef:nine1987 schreef:Om een groter doel te dienen???
Ik weet dat je vaker extreme uitspraken doet, maar mijn hemel.. Deze spant wel weer de kroon..
Dus jij ziet werkelijk niet dat men (uitzonderingen daargelaten) niet meer verantwoordelijk om kan gaan met vuurwerk??
Elk jaar is het meer ellende met die zooi..
Dit verbod is puur een reactie op het feit dat men geen eigen verantwoordelijkheid meer kan nemen met vuurwerk.. Niet meer, niet minder..
Mij extreem noemen zegt meer over jou dan over mij, dat besef je zelf ook wel denk ik![]()
Blijf vooral lekker door je kleine kokertje naar de tv gluren, maar zet mij niet weg als gekkie, vanwege je eigen bekrompen gedachtegoed.