Verjaardag-boodschappen, hoeveel ben jij kwijt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PandorJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 10:51

België:

Laatst vegan diner gedaan voor 14 personen en later +6 gasten (dus 21 feestbeesten) bijna zo’n €500 :oo

Ik heb inkopen gedaan bij AH, Bio-planet & Delhaize. We drinken wel prijzige champagne a €60 de fles… 8)7

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 11:00

Ja. Ik verbaas me ook over de prijzen.
En toch wil je niet een karige verjaardag

Laatst had hubby bedacht om de mensen die bleven ook mee te laten eten.
Het was een kinder verjaardag een week voor kerst.

Veel visite en ook glutenvrije versies van dingen gekocht ivm allergie van iemand

Ik denk dat wij op 250-275 euro zaten. En toen hubby nog begon over mensen mee te laten eten.. haakte ik af.

Ja. Dan maar de zuinige Hollander. Ik ga geen 400-500 euro neerleggen voor een verjaardag. En dan heb ik het kado nog niet eens meegeteld.

Ik vind een bbq geven wel erg leuk. Dan bewaar ik dat budget liever voor de zomer.. en dan mensen zo uitnodigen voor een bbq in de tuin. Ipv allemaal in de woonkamer… met grote kerstboom. 6 kinderen onder de 4. De rest rond 8-9 jaar. En nog wat pubers.

Neee… bbq en hop naar buiten met zwembad en volleybal. Ben ik ook meer in mijn element en dan boeit het budget mij weer veeeel minder.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 11:09

Die glutenvrije dingen schrik ik ook al jaren van.
2 kleine appelpuntjes 8 euro of zoiets,

Blij dat ik dat niet dagelijks hoef te kopen.

Bbq heb ik afgelopen jaar gedaan omdat ik 50 was geworden.
Wel compleet goed aangepakt...maar dat was een flink prijskaartje. Dat was rond de 1000 euro.
Ook niet voor herhaling elk jaar. Of we moeten het dan aanpakken met enkel wat sateetjes en hamburgers.