Ragdollcat schreef:Vlak na de explosies, dus hoezo een schrikreactie? Explosie had nog niet plaatsgevonden.
Die reed hard weg.
En waar haal je deze informatie vandaan? Of heb je daar zelf een interpretatie van gemaakt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Ragdollcat schreef:Vlak na de explosies, dus hoezo een schrikreactie? Explosie had nog niet plaatsgevonden.
Die reed hard weg.
En waar haal je deze informatie vandaan? Of heb je daar zelf een interpretatie van gemaakt?
Ragdollcat schreef:Er was iemand hard weggerend en in een auto gesprongen.
Dus ik speculeer niet.
Natuurlijk hoop ik dat het dat niet is.
mala26 schreef:Echt vreselijk. Zo lig je gewoon te slapen en dan ben je opeens dood of lig je onder het puin bedolven.
Bizar gewoon.
Hoop dat iedereen nu onder het puin vandaan is. Ook voor de hulpverleners een moeilijke dag zo.
Lieser schreef:Voor de slachtoffers van de explosies is een doneeractie gestart. Lichtpuntjes van Mariahoeve, een lokale vrijwilligersorganisatie, ondersteunt in samenwerking met andere lokale partijen de getroffen bewoners die alles zijn kwijtgeraakt. Ze leveren op dit moment noodhulp zoals warme kleding, voedsel, verzorgingsproducten, schoolspullen en medicijnen.
Suzanne F. schreef:Ben wel benieuwd wat zo’n explosie kan veroorzaken. Kan een drugslab ook? Of kan die niet zo’n ravage aanrichten?
Suzanne F. schreef:Ben wel benieuwd wat zo’n explosie kan veroorzaken. Kan een drugslab ook? Of kan die niet zo’n ravage aanrichten?
AmyJamess schreef:Suzanne F. schreef:Ben wel benieuwd wat zo’n explosie kan veroorzaken. Kan een drugslab ook? Of kan die niet zo’n ravage aanrichten?
Was er eerder dit jaar niet een explosie bij een drugslab geweest waarbij ook een deel van appartementen complex verwoest was?
Maar het zou wel kunnen, bij drugslabs worden veel (brandbare) chemicalien gebruikt.
Vind het verschrikkelijk voor alle betrokkenen en slachtoffers.
purny schreef:cariena1 schreef:Iemand stuurde me op facebook dat er een auto is aangehouden
Er is hierover niets te vinden op de nieuwssites. In ieder geval niet op ad.nl.