Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SansaS schreef:Eten en drinken is 1. Maar wat als je ziek bent?
Ik krijg elke week een chemokuur zonder die chemokuur en alle medicatie kan ik ook niet. Maar die kan je moeilijk in huis hamsteren.
SansaS schreef:Eten en drinken is 1. Maar wat als je ziek bent?
Ik krijg elke week een chemokuur zonder die chemokuur en alle medicatie kan ik ook niet. Maar die kan je moeilijk in huis hamsteren.
Kabayo schreef:Is er ook een bron? Zie zo snel nergens een bericht er van? Is er echt oorlog dreiging in Scandinavië? En waarom dan?
Natuurlijk kan het altijd dat het escaleert maar vind dit beetje bang praterij (zonder een bron dan hé!).
Bij rijksoverheid staat dat er geen dreiging is in Nederland nu
Ik zou overigens de eerste 48u wel overleven. Stro hebben we net voor 1.5 jaar ingekocht en voor de honden ook net voer gehaald. Voor de baby 4 pakken luiers en een extra voeding in de kast. Dus we redden het eerst wel
Kabayo schreef:We hebben allemaal een boekje gekregen wat te doen als er oorlog komt.Is er ook een bron? Zie zo snel nergens een bericht er van? Is er echt oorlog dreiging in Scandinavië? En waarom dan?
Natuurlijk kan het altijd dat het escaleert maar vind dit beetje bang praterij (zonder een bron dan hé!).
Bij rijksoverheid staat dat er geen dreiging is in Nederland nu