Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Wat eraan vooraf ging, is dat 2 dagen eerder door bepaalde - niet nader te noemen groepen - werd opgeroepen tot een jodenjacht. Dit was dus al vooraf duidelijk.
Pandora2 schreef:Daarom hebben de Rode Duivels hun interland België - Israël niet hier maar in Hongarije gespeeld achter gesloten deuren. Geen enkele stad in België wou die match organiseren omwille van de veiligheid.
De wereld is helemaal doorgedraaid
Electra63 schreef:_San87_ schreef:
Volgens mij, staat er vermoedens en wordt het nader onderzocht.
Maar ik geloof direct, dat er jongeren/relschoppers met elkaar hebben afgesproken.
Dar gebeurt al jaren bij demonstraties en rellen.
Loretta schreef:Waarom mocht deze extreem hoog risicowedstrijd dan eigenlijk nog doorgaan. En zeker met publiek?
Popstra schreef:Loretta schreef:Waarom mocht deze extreem hoog risicowedstrijd dan eigenlijk nog doorgaan. En zeker met publiek?
Precies dit! En waarom mocht daar ook nog een pro palestina demonstratie door het centrum gaan? Dat heeft die trut van een Halsema weer fantastisch bedacht!
Op de Engelse BBC lieten ze overigens heel andere beelden zien. Namelijk dat die Israeliers zelf ook heel niet braaf waren voor deze ellende uit brak!
Popstra schreef:Loretta schreef:Waarom mocht deze extreem hoog risicowedstrijd dan eigenlijk nog doorgaan. En zeker met publiek?
Precies dit! En waarom mocht daar ook nog een pro palestina demonstratie door het centrum gaan? Dat heeft die trut van een Halsema weer fantastisch bedacht!
Op de Engelse BBC lieten ze overigens heel andere beelden zien. Namelijk dat die Israeliers zelf ook heel niet braaf waren voor deze ellende uit brak!
Popstra schreef:Begrijp me niet verkeerd, vind het ook erg wat er met die jongens is gebeurd maar Halsema maakt fout op fout wat betreft vergunningen voor demos geven de laatste tijd!
Imre schreef:Heb je ook gelezen wat hier aan voorafging? https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/ar ... slaags-met
Ik keur geweld overigens absoluut niet goed, van beide kanten niet.
Lestrange01 schreef:Imre schreef:Heb je ook gelezen wat hier aan voorafging? https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/ar ... slaags-met
Ik keur geweld overigens absoluut niet goed, van beide kanten niet.
Ik heb wat collega's die in bepaalde telegram groepen zitten en die hadden het er vandaag over, het rommelt al een aantal dagen, nog voordat dit plaats had gevonden, waar opgeroepen werd tot geweldpleging richting joden (al gebeurt dat vrijwel dagelijks, ik denk niet dat wij willen weten wat daar over vrouwen en joodse mensen en weet ik nog wie niet in het straatje past, gezegd wordt). En waar overigens ook heel trots gesproken wordt over hoe ze zich gedragen hebben gisteren. Dus ik vraag me sterk af of het wat had uitgemaakt als op woensdagnacht niets gebeurt was.
Benzz schreef:Popstra schreef:Begrijp me niet verkeerd, vind het ook erg wat er met die jongens is gebeurd maar Halsema maakt fout op fout wat betreft vergunningen voor demos geven de laatste tijd!
Grappig, hoogleraar Voermans heeft al meerdere malen gezegd dat Halsema volgens het boekje heeft gereageerd.
Lestrange01 schreef:Ik heb wat collega's die in bepaalde telegram groepen zitten en die hadden het er vandaag over, het rommelt al een aantal dagen, nog voordat dit plaats had gevonden, waar opgeroepen werd tot geweldpleging richting joden (al gebeurt dat vrijwel dagelijks, ik denk niet dat wij willen weten wat daar over vrouwen en joodse mensen en weet ik nog wie niet in het straatje past, gezegd wordt).
Shadow0 schreef:Lestrange01 schreef:Ik heb wat collega's die in bepaalde telegram groepen zitten en die hadden het er vandaag over, het rommelt al een aantal dagen, nog voordat dit plaats had gevonden, waar opgeroepen werd tot geweldpleging richting joden (al gebeurt dat vrijwel dagelijks, ik denk niet dat wij willen weten wat daar over vrouwen en joodse mensen en weet ik nog wie niet in het straatje past, gezegd wordt).
Waar is onze AIVD eigenlijk in dit verhaal?